0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی جوانی اثر پاتریک مودیانو

جوانی

کتاب صوتی جوانی اثر پاتریک مودیانو

در به شهرت رسیدن پاتریک مودیانو، رمان او به نام جوانی نقش بسیار مهمی ایفا کرد. وی این رمان را در سال ۱۹۸۱ نوشته است و در آن داستانی نفس‌گیر از جوان‌هایی را روایت می کند که در پاریس و در پرسه‌گردی‌های شبانه و روزانه‌شان متوجه اتفاق‌هایی می‌شوند و باید پنهان شوند. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

مودیانو را پسر مارسل پروست دانسته‌اند، چون زمان را با تنها یک اشاره متوقف می‌کند و ناگهان مخاطب انبوهی رنگ و نور حسرت و راز را درک می‌کند که گویا در جرز شهر پنهان مانده‌اند. او در جوانی پاریس را از نو کشف می‌کند، پاریسی که خیابان‌هایش ساخته‌شده است برای پرسه دختران و پسرانی بیست‌ساله تا کافه‌ها و نورها را کشف کنند گویا… اما این کشف با حسرت همراه است. حسرتی که از دل زمانی از دست رفته‌بیرون می‌آید.

معرفی نویسنده

مودیانو از مادری بلژیکی و پدری یهودی اهل ایتالیا در سال ۱۹۴۵ به دنیا آمده است وی از چهره های نوجوی ادبیات مدرن فرانسه شناخته می شود که آثارش هم تحسین منتقدان ادبی را برانگیخته و هم خوانندگان فراوان دارد. مودیانو از نویسندگان پرکار به شمار می رود و برخی از کارهای او به فیلم نیز برگشته است. جایزه بزرگ آکادمی فرانسه برای ادبیات در سال ۱۹۷۲ نصیب وی شد. در سال ۱۹۷۸ جایزه معتبر فرانسوی گنکور را برای رمان خیابان بوتیک های تاریک دریافت کرد. در سال های اخیر رمان های «میدان اتوال»، «در کافه جوانی گمشده» و «افق» از این نویسنده منتشر شده است.

پاتریک مودیانو در ایران نیز نا شناخته نیست و تعدادی از آثار او به فارسی نیز ترجمه شده است. مودیانو در سال ۲۰۱۰ جایزه دل دوکای انستیتوی فرانسه را برای یک عمر تلاش حرفه ای نصیب خود کرد. همچنین در سال ۲۰۱۲ نیز موفق به دریافت جایزه دولتی اتریش برای ادبیات اروپا شد. مودیانو در ۹ اکتبر ۲۰۱۴  برنده جایزه نوبل ادبیات از طرف آکادمی نوبل شد.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان جوانی اثر پاتریک مودیانو:

 

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website