0
  • No products in the cart.
 

کسب درآمد از فیسبوک: ۱۷ راه سریع برای پولدار شدن از طریق فیسبوک

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > برندسازی و تبلیغات  > کسب درآمد از فیسبوک: ۱۷ راه سریع برای پولدار شدن از طریق فیسبوک
کسب درآمد از فیسبوک: ۱۷ راه سریع برای پولدار شدن از طریق فیسبوک

کسب درآمد از فیسبوک: ۱۷ راه سریع برای پولدار شدن از طریق فیسبوک

به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد از فیسبوک هستید؟ کاربر فعال شبکه‌های مجازی هستید؟ می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید با استفاده از فیسبوک به سرعت ثروتمند شوید؟ سایت تدسا قصد دارد شما را با انواع مطالب مرتبط با کسب و کار آشنا کند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا شما را با ۱۷ راه سریع برای کسب درآمد از فیسبوک آشنا کنیم.

کسب درآمد از فیسبوک: ۱۷ راه سریع برای پولدار شدن از طریق فیسبوک

کسب درآمد از فیسبوک بسیار هیجان‌انگیز است. این واقعیت که فیسبوک بیش از یک میلیارد کاربر دارد مؤید اثرگذاری این ابزار است. ولی، باید حساب فیسبوک‌تان را هدفمند مدیریت کنید تا به درآمد برسید.

 

۱. باید فالوورهای زیادی جمع کنید.

آن دسته از افرادی که فالوورهای زیادی در فیسبوک دارند می‌توانند برای مقاصد مختلف از حساب کاربری‌شان استفاده کنند. اگر می‌خواهید از طریق فیسبوک درآمد کسب کنید، باید تعداد فالوورهای‌تان را افزایش هید و به‌عنوان یک کسب و کار به حساب کاربری‌تان بنگرید.

کسب درآمد از فیسبوک ۲: گروه‌های فیسبوکی مرتبط بسازید.

در حوزه‌ی فعالیت‌تان به ایجاد گروه‌های مرتبط بپردازید. این تصمیم، زیرکانه‌ترین تصمیمی است که می‌توانید اتخاذ کنید. اگر گروه فیسبوکی داشته باشید که به صنعت یا بازارتان مرتبط باشد، می‌توانید به موفقیت بسیار بیشتری دست پیدا کنید و سریع‌تر به اهداف‌تان دست پیدا کنید.

۳. با دوستان فیسبوکی‌تان در تماس باشید.

حفظ ارتباطات قدیمی در فیسبوک، کار شما را برای جذب ارتباطات جدید در آینده ساده‌تر می‌کند. آن‌ها می‌توانند با شبکه‌سازی شخصی‌شان، به شما کمک کنند، و برای این کار انگیزه نیز خواهند داشت.

۴. برای حیوان خانگی‌تان یک صفحه‌ی فیسبوک بسازید.

آن دسته از صفحات فیسبوک که به حیوانات خانگی تعلق دارند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و به سرعت به یک صفحه درآمدساز تبدیل می‌شوند. صفحات فیسبوک مربوط به حیوانات از صفحات فیسبوک آدم‌ها محبوب‌تر هستند. اگر می‌خواهید در فیسبوک به درآمد برسید، لازم است یک صفحه‌ی مربوط به حیوانات بسازید و فالوور جمع کنید.

۵. حتما چندین فرسته‌ی فیسبوکی عمومی داشته باشید.

نباید از تبلیغ کردن خودتان در فیسبوک خجالت بکشید. باید فعالیت‌های‌تان را به وضوح نشان دهید تا مردم به راحتی به خواسته‌تان پی ببرند. ممکن است تمایل داشته باشند به شما کمک کنند، و به خدمات شما علاقمند شوند.

۶. یک پروفایل فیسبوک بسازید که تا حد امکان از لحاظ بصری مطلوب باشد.

لازم است پروفایل فیسبوک‌تان را تا حد امکان حرفه‌ای بسازید. مردم وقت‌شان را برای صفحه‌ای که ظاهری غیر حرفه‌ای دارد صرف نمیکنند.

 

۷. سعی کنید هر زمان برای‌تان مقدور است پست ارسال کنید.

اگر می‌خواهید از طریق فیسبوک به درآمد برسید، باید در این مسیر ثابت قدم باشید. نمی‌توانید تنها در اوقات بیکاری‌ةان پست ارسال کنید و انتظار داشته باشید به درآمد برسید. این کار مستلزم صرف وقت و تلاش است.

کسب درآمد از فیسبوک ۸: محتوای ویدیویی ارسال کنید.

مردم از مشاهده و اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی در فیسبوک و مشاهده‌ی دیدگاه‌های ثبت شده برای ویدیوها لذت می‌برند. بارگذاری یک ویدیو، توجه بیشتری را به سمت شما و صفحه‌تان جلب می‌کند.

۹. در فیسبوک با افراد هم عقیده با خودتان ارتباط برقرار کنید.

در اختیار داشتن تعداد زیاد فالوورها تنها زمانی برای تلاش‌های کسب و کاری‌تان مفید خواهد بود که با شما هم عقیده باشند و از شما حمایت کنند. لازم است که آن‌ها حقیقتا به فعالیت‌های شما علاقه‌مند باشند.

 

۱۰. تلاش کنید صحبت‌های فیسبوکی‌تان ادامه پیدا کنند.

اگر چنین چیزی اتفاق افتاد و ارتباطی برقرار شد، شما می‌توانید از این فرصت بی‌نظیر برای شبکه‌سازی استفاده کنیدو این فرصت‌ها را از دست ندهید و تلاش کنید نهایت استفاده را از آن‌ها ببرید.

۱۱. در فیسبوک، یک صفحه‌ی اجتماعی و یک صفحه‌ی کسب و کاری داشته باشید، نه بیشتر!

اگر در فیسبوک دو صفحه دارید، می‌بایست علایق کسب و کاری‌تان را از علایق اجتماعی‌تان جدا کنید. مدیریت صفحات متعدد فیسبوکی کار دشواری خواهد بود.

۱۲. لازم است در فرسته‌ّهای دیگران نیز تعامل داشته باشید.

بهتر است با توجه به محتوای ارسالی دیگران در کنار فرسته‌ّهای خودتان، اجتماعی بودن‌تان را نشان دهید. به این ترتیب فرصت بهتری برای شبکه‌سازی خواهید داشت.

۱۳. باید صفحه‌ی فیسبوک تان را خاص نگه دارید.

افراد زیادی در فیسبوک حضور دارند، ولی در برخی مکان‌ها فیسبوک حضور پررنگی ندارد. اگر بتوانید گروه هدف‌تان را به فیسبوک هدایت کنید، می‌توانید با سرعت بیشتری کسب و کارتان را گسترش دهید.

۱۴. از دیگران نیز برای مدیریت صفحه‌ی فیسبوک‌تان کمک بگیرید.

وقتی در این راه به موفقیت دست پیدا کردید، می‌توانید مدیریت صفحه‌تان را به فرد دیگری بسپارید. دیگران می‌توانند در مدیریت صفحه، که کار آسانی نیست، به شما کمک کنند.

 

۱۵. میان تعداد فرسته‌های کسب و کاری و فرسته‌های اجتماعی‌تان تعادل برقرار کنید.

اگر در ۷۵ درصد از مواقع فرسته‌های مربوط به کسب و کار ارسال می‌کنید، و مابقی مواقع فرسته‌های اجتماعی ارسال می‌کنید، احتمال موفقیت و رشد صفحه‌ی فیسبوک‌تان بیشتر خواهد شد.

۱۶. به کالاها و خدمات با کیفیت برای ترویج نیاز دارید.

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خودتان را ترویج دهید و به درآمد برسید، می‌توانید به عضویت شبکه‌های وابسته دربیایید، شما در این شبکه‌ها می‌توانید برای ترویج محصولات‌تان پول دریافت کنید. این بهترین راه برای شروع درآمدسازی از فیسبوک است.

۱۷. در صفحه‌تان تبلیغات انجام دهید.

اگر فالوورهای زیادی در صفحه‌ی فیسبوک‌تان داشته باشید می‌توانید از شرکت‌های بزرگ بابت تبلیغ محصول‌شان هزینه دریافت کنید.

نتیجه‌گیری:

مردم از شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباطات اجتماعی استفاده می‌کنند. این مورد به این معنی است که شما نمی‌توانید به فیسبوک به‌عنوان یک کسب و کار جدی بنگرید. بااین‌حال، همزمان با کسب درآمد از فیسبوک، در این شبکه‌ی اجتماعی بسیار اجتماعی ظاهر شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعادل خوب و صحیحی بین آن‌ها برقرار کنید.

1 Comment
  • Haniye
    پاسخ
    Posted at 4:40 ب.ظ, 20/05/2023

    سلام من فیسبوکم 5000فالور داره اما میگ ک بالای 5000تا دوست نمیتونی در فیسبوک داشته باشی و من می‌خوام درآمد زایی کنم از فیسبوک و می‌خوام بالای5000تا بشن چیکار باید بکنم؟،ممنون میشم راهنماییم کنید

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website