0
  • No products in the cart.
 

آموزش بالا بردن بهره وری قبل از ۹ صبح، با ۷ عادت هوشمندانه

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > آموزش بالا بردن بهره وری قبل از ۹ صبح، با ۷ عادت هوشمندانه
۷ عادت هوشمندانه

آموزش بالا بردن بهره وری قبل از ۹ صبح، با ۷ عادت هوشمندانه

نخستین شنبه بعد از یک آخر هفته‌ی طولانی بهترین زمان برای آزمایش عادت های جدید بالابردن بهره وری است.

بالا بردن بهره وری

 

در ادامه ۷ عادت برای افزایش بهره وری تان آمده‌است که می‌توانید فورا با آغوش باز بپذیرید، و اگر سریع و متمرکز باشید، می‌توانید قبل از این‌که نخستین فنجان قهوه‌تان را تمام کنید همه‌ی آنها را کامل کنید.

۱. اهداف روزانه‌تان را بنویسید.

عمل نوشتن اهداف روزانه‌تان با قلم روی کاغذ، شما را وادار می‌کند چیزهایی را که می‌خواهید به‌دست بیاورید شفاف‌سازی کنید، و اگر آن را جایی بگذارید که در طول روز بتوانید ببینید، مانند یک یادآور عمل می‌کند که شما را در مسیر اهداف تان نگه‌می‌دارد.

۲. ۲۰ درصد جلسه‌های‌تان را بی‌خیال شوید.

وقتی بعضی از رهبران تقویم‌شان را به من نشان می‌دهند، مانند یک پازل غیرممکن و ناقص به نظر می‌رسد که تصویر روی جعبه‌ی آن از بین رفته‌است، و این رهبران سعی دارند این پازل را درست کنند. به هفته‌ی پیش رو نگاهی بکنید و حداقل۲۰ درصد از جلسه‌هایی را که باتوجه به اهداف‌تان ضرورتی ندارند، یا جلسه‌هایی را که می‌توانید به تیم‌تان محول کنید، لغو کنید. اولویت‌ها اغلب تغییر می‌کنند، و تقویم‌ها باید با همان سرعت تغییر کنند.

۳. سکوت ایجاد کنید.

بخشی از زمان آزاده‌شده‌تان را در تقویم‌تان استفاده کنید تا زمانی را در تقویم‌تان به سکوت و فضای باز اختصاص دهید، جایی که بتوانید فقط فکر کنید و کار نکنید.

۴. تلفن را بردارید.

با کسی تماس بگیرید که به شما انرژی و الهام می‌بخشد و ترتیبی بدهید که بتوانید با او دیدار کنید.

۵. پیش‌نگرانی نکنید.

بیش از حد به خودتان آمادگی ذهنی ندهید. بیش از حد برنامه‌ریزی نکنید؛ دست به اقدام بزنید، چون اتلاف انرژی بیش‌تر از اتلاف وقت برای بهره وری مضر است.

۶. تا حد معقول خودخواه باشید.

هر روز ۲ عمل را خودخواهانه را فقط برای خودتان در اولویت قرار دهید(شاید باشگاه۷ سرگرمی محبوب‌تان، وقت‌گذرانی با یک دوست، یا یک کتاب جدید.)

۷. آیین پایان روز ایجاد کنید.

اجازه ندهید زنگ و لرزش تلفن و دستگاه‌ها یک روز کاری بی‌پایان برای‌تان بسازند. برای پایان روزتان آیینی جدید ایجاد کنید که طی آن ۱۵ دقیقه برای مرور اهداف‌تان، نوشتن دستاوردهای‌تان و برنامه‌ریزی برای فردا وقت بگذارید.

برای این‌که بهره وری تان را بالا ببرید باید هوشیارانه درباره‌ی نحوه‌ی صرف وقت، انرژی، و منابع‌تان بی‌رحم باشید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website