0
  • No products in the cart.
 

آیا نیاز است که وب سایت خود را از نو طراحی کنید؟

وب سایت خود را از نو طراحی کنید

آیا نیاز است که وب سایت خود را از نو طراحی کنید؟

همان طور که آگاهید به طور کلی وب سایت یک شرکت، فروشنده دیجیتالی آن است. اگر وبسایت شرکت در شغلی که دارد بسیار خوب عمل کند، برای شما نیز موفقیت به همراه خواهد داشت. در غیر این صورت فقط سرمایه خود را هدر داده اید. شاید  به مرحله ای از تصمیم گیری رسیده باشید که مطمئن بشوید اکنون زمان عمل کردن فرا رسیده است. زمان، زمان تغییر و طراحی ذوباره وب سایتتان است! در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

استراتژی

آیا تا به حال کاری را شروع کرده اید بدون اینکه دقیقا بدانید امیدوارید چه کار کنید؟ وقتی که در طراحی مجدد سرمایه گذاری می کنید، به طرز غیر قابل باوری مهم است که موارد ذیل را با توجه به استراتژی بازاریابی تان در نظر بگیرید:

اهداف

کلید اجرای اهداف، مشخص نمودن آنها در درجه اول است. شما امیدوارید با این طراحی جدید به چه هدفی برسید؟ “فروش بیشتر” پاسخ صحیح نیست. بیایید به عددی نگاه کنیم. امید دارید چه قدر تماشاگر، مکالمه، فروش و … به دست آورید؟ بیش از هزار تماشاگر خاص در روز؟

10% افزایش در مکالمات؟ بیش از 23 واحد فروش در هفته؟ قبل از اینکه در تغییر،سرمایه گذاری کنید می بایست یک ارزش عددی توصیف شده برای آن چیزی که امید دارید انجام دهید داشته باشید.

تحقیقات یک همبستگی مثبت میان اهداف توصیف شده و نوشته شده و احتمال موفقیت را بیان می کند. با قراردادن اعداد در گزارش پیشرفت دوره، شما افزایش بیشتری در احتمال رسیدن به اعدادی که در اهدافتان برنامه ریزی کرده اید مشاهده خواهید کرد.

 وب سایت خود را از نو طراحی کنید

برند

برندتان شاید اساسی ترین بخش در انجام کسب و کارتان به نظر برسد، اما شما باید ارزش افزوده اش را بدانید. صاحبان کسب و کار زیادی هستند که نمی توانند بگویند که چرا باید محصولاتشان را خرید.

هیچ کس به اندازه شما نسبت به محصولات یا خدمات تان نگران نمی شود. شناسایی آن چیزی که کسب و کارتان را خاص و یک انتخاب جذاب می کند، اساس هر آن چیز دیگری است که انجام می دهید.

ویژگی های شخصیتی خریدار

از زمانی که می فهمید که باید چه چیزی را ارائه کنید، نیاز به این دارید که شناسایی کنید چه کسانی آن را می خواهند. صاحبان بنگاه های اقتصادی زیادی هستند که نمی توانند ویژگی های شخصیتی خریدارانشان را شناسایی کنند. وقتی شما نمی دانید که دارید با چه کسی صحبت می کنید، چگونه به طرز غیر قابل باوری انتظار دارید که محصولات تان را به آنها بفروشید؟

بدتر از همه اینکه، شما باید یک توصیف از برندتان داشته باشید. برای مردان تبلیغ می کنید یا زنان؟ برای افراد جوان تبلیغ می کنید یا اشخاص میانسال؟ و در بهترین حالت، شما می توانید یک بخش خاص یا حتی تعدادی بخش را که محصول یا خدمت تان جذبشان می شوند شناسایی کنید. استراتژی تماماً به معنای خاص شدن است.

برنامه ریزی

همانند استراتژی، برنامه ریزی نیز تماماً درباره خاص شدن است.

وبسایت تان به طور خاص فاقد چیزی است؟

گاهی اوقات، یک وب سایت فقط نیاز به سر و سامان دادن دارد و این خوب است، اما در نظر داشته باشید که وب سایت های انقضا گذشته زیادی هستند که در پردرآمدترین درآمدها از نوع آنلاین رتبه بندی شده اند. حتی اگر شما به طور واضح هیچ چیز غیر کارکردی برای تعمیر کردن در وب سایت تان ندارید، طراحی مجدد بهترین انتخاب برای بهینه سازی است.

داشتن دانش درباره محل قرار گیری فراخوانی برای اقدام ( Call To Action ) پیام هایی جهت برقراری ارتباط با سایت، جهت یابی، برندسازی، داشتن ایده واضح از بهبود مورد نظرتان قبل از شروع کردن به شما امکان دست یابی به تجربه طراحی مجدد موثر و کارآمد تری می دهد.

استراتژی بازاریابی شما چیست؟

این یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در استراتژی و گام های برنامه ریزی توضیح داده شود. استراتژی بازاریابی تان چه خواهد بود؟ اگر هدف شماره یک شما ساختن یک لیست ایمیلی است، وب سایت تان متفاوت تر خواهد بود از اینکه استراتژی بازاریابی تان متمرکز بر شبکه های وابسته، پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) و یا انتقال کاربران تان به فروشگاه آنلاین تان باشد.

خیلی از وب سایت ها می توانند طوری سازگار شوند که دست یابی به استراتژی بازاریابی داده شده را تسهیل کنند، اما انجام یک طراحی مجدد اختصاصی بهترین فرصت برای شخصی سازی پلتفرم های آنلاین به ویژه برای استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

طراحی و ساخت وب سایت

وقتی که طراحی وبسایت جدیدتان را آغاز می کنید، چیزهای کمک کننده زیادی هستند که باید در نظر داشته باشید.

 اگر برون سپاری می کنید، مطمئن شوید که طراحتان هم عقیده با شماست

طراحی عالی یک وب سایت بی معنی است در صورتی که آن وب سایت ساخته نشود. استراتژی های زیر می توانند در تضمین اینکه طراحتان در طی فرآیند هم عقیده با شماست کمک کنند:

  • سفارش یک مدل آزمایشی اولیه بدهید به جای اینکه به راحتی برای یک وب سایت جدید پول پرداخت کنید که تا به حال دیده نشده است.
  • نیاز به ضرب العجل واقعی برای اتمام پروژه دارید.
  • اغلب پیشرفت وب سایت تان را چک کنید تا مطمئن شوید سایت تان مطابق با انتظارات تان است.

خوب و زیباست که به موقع بازخورد دهید و اطلاعات خواسته شده را به طراح تان ارائه دهید. اگر برای شما هفته ها زمان ببرد تا به ایمیل های طراح تان پاسخ دهید، وی دیگر قادر خواهد نخواهد بود در زمان نهایی قول داده شده کار را به پایان برساند.

به یاد داشته باشید که وب سایت شما معرف برند شماست

ساختن وب سایت زیبا هیچ اشتباه نیست. همه وب سایت های زیبا را دوست دارند. تنها به یاد داشته باشید که وب سایت تان معرف برندتان است در فضای مجازی.

از نظر نگاه و احساس، به جای اینکه سایتی هوشمندانه و زیبا ایجاد کنید، بیشتر بر تاکید بر برندتان تمرکز کنید. در پایان، هدف اولیه شما می بایست افزایش سود تجارت تان باشد. زمان و پول تان را بیهوده برای ویژگی های فانتزی یا دارای تکنولوژی بالا ( high-tech ) صرف نکنید مگر اینکه مستقیما سبب افزایش درآمدتان شود.

تحلیل کردن و بهینه سازی

بعد از اینکه وب سایت جدیدتان را ساختید، زمان این رسیده است که امتحان کردن را شروع کنید. ساختن بر پایه ی قوانین تبدیل جهانی و بهترین شیوه ها پیشنهاد می شود. اما همان طور که قبلا گفته شد، شما تا زمانی که وب سایت تان را تست نکرده اید، هرگز نمی فهمید که چه چیزی به درد وب سایت تان می خورد؟ از پایه شروع کنید. ارزیابی کنید که سایت تان در مورد های زیر چگونه عمل می کند:

  • آیا جستجوگرهای متعدد سایت تان هم سو هستند؟
  • آیا جهت یابی ساده و درک آن آسان است؟
  • آیا تگ های گرافیکی برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به درستی قرار داده شده اند؟
  • آیا وب سایت تان جهت مشاهده از طریق تلفن همراه بهینه ( سایت واکنش گرا ) شده است؟ ( به طور بالقوه نزدیک به 40% از بازدید ها از طریق تلفن همراه صورت می گیرد.)

بعد به اجرا درآوردن  وب سایت تان ، بعد از سپری شدن زمان کافی ترافیک و نرخ جذب مشتری بالقوه را توانستید اندازه گیری کنید،عملکرد گذشته خود را با داده های خود مقایسه کنید و پیشرفت خودرا در مقایسه با اهدافی که در قبل بحث کردیم ارزیابی کنید.اگر یک قدم عقب تر از وب سایت قبلیتان رفتید، به دنبال علت بگردید. اگر در قسمتهایی عملکرد بهتری و مفیدتری داشتید، علت این افزایش عملکرد را پیدا کنید تا بتوانید آن را به حداکثر برسانید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website