0
  • No products in the cart.
 

حال مشتریان شما چطور است؟

حال مشتریان شما چطور است؟

حال مشتریان شما چطور است؟

وقتی که تعداد مشتریان یک کسب و کار از انگشتان دست بیشتر می شود دیگر حافظه مدد نمی دهد که شما اطلاعات کاملی از رفتار آنها را به خاطر آورید، در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.
دانستن شیوه رفتاری مشتریان می تواند مذاکرات آتی شما را با آن مشتری بهبود بخشد، بعضی از مشتریان جدی هستند، برخی بسیار خوشرو و خوش خنده، برخی به گونه ای دیگربه شیوه خیلی ساده این اطلاعات را در مورد مشتریان شما جمع کرده و در هنگام نیاز آنها را در اختیار شما قرار می دهد.
طراحی شیوه درست در مدخل ورود اطلاعات بسیار مهم و کلیدی می باشد، احتمالا بارها به نرم افزارهای بسیار خوبی برخورد کرده اید که به واسطه عدم طراحی مناسب در بخش ورود اطلاعات، قابل استفاده نبود است.
نقطه تعاملی ما با مشتریان یاداشت هایی می باشد که پرسنل فروش در مورد مشتریان شما وارد می کنند، این یاداشت ها در نرم افزار CRM در بخش های تماس ورودی، تماس خروجی، فکس یا ایمیل ورودی، فکس یا ایمیل خروجی، جلسه یا دمو، درون سازمانی و سایر گروه بندی شده است. تعامل کلامی با مشتریان در یاداشت های تماس ورودی و تماس خروجی می باشد، در این بخش این امکان را به شما می دهد که این گونه یاداشت ها را با سه وضعیت مختلف (حس خوب مشتری، حس خنثی و حس بد مشتری) ذخیره نمایید برای ساده سازی شیوه ورود اطلاعات دکمه ذخیره در سایر یاداشت ها به سه دکمه ذخیره مثبت، ذخیره خنثی و ذخیره منفی تبدیل شده است، علاوه بر ساده بودن شیوه درج این اطلاعات کارمندان فروش مجبورند تماس خود را در یکی از این سه وضعیت ذخیره نمایند. پس چند وقت از ورود اطلاعات شما داده های آماری مناسبی از شیوه برخورد با مشتریان در سیستم خواهید داشت و این اطلاعات به پرسنل فروش شما کمک خواهد کرد که قبل تماس با مشتری از شیوه رفتاری او تا حدود زیادی آگاه باشند.

نظر شما در مورد این شیوه جمع آوری اطلاعات در مورد مشتری چیست؟

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website