0
  • No products in the cart.
سئو منفی چیست؟

سئو منفی چیست؟

شاید شما واقعا شنیده اید که سئو منفی اسطوره است و واقعا نمی تواند انجام شود، صرف نظر از آنچه که شما در مورد جستجوگر منفی شنیدید، در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که بهینه سازی موتور جستجوی منفی چیست، چقدر رایج است و چگونه می توانید ارزیابی کنید که آیا شما قربانی آن هستید.

سئو منفی چیست؟

تعریف سئو منفی می تواند دشوار باشد، چرا که موضوع به ندرت مورد بحث قرار میگیرد و آن نیز تا حدودی گسترده است. با این حال، ما تلاش می کنیم آن را تا حد امکان روشن سازیم . SEO منفی برای آسیب رساندن به سایت شما و علیه رتبه بندی شما در موتور جستجو تلاش میکند. اگرچه اکثر افراد بر این باورند که SEO منفی وقتی اتفاق می افتد که یک رقیب به شما حمله می کند، این می تواند نتیجه یک فرد با یک vendetta و منابع قابل توجه SEO باشد.

چه زمانی سئو منفی اتفاق می افتد؟

SEO منفی معمولا زمانی اتفاق می افتد که شخص یا شرکت دیگری تمایل زیادی برای فشار دادن شما از رتبه بندی کلمات کلیدی خاص داشته باشد. این می تواند در هر زمان رخ دهد – پس از اینکه چندین سال بوده اید یا در حالی که یک شرکت جدید هستید.

آیا سئو منفی رایج است ؟

گوگل تلاش می کند تا انجام سئو منفی را بسیار دشوار کند. علاوه بر این، مقدار قابل توجهی از زمان، منابع و توانایی برای راه اندازی یک حمله منفی به SEO در برابر یک وب سایت دیگر بسیار طول می کشد. دکتر پیت مؤسسه یک بررسی جامع از جستجوگرهای منفی و احتمال این که در این پست به شما اتفاق می افتد، انجام داد. اگر چه بعضی از اظهارات وی به نظر می رسد طنز آمیز است، او یک نکته خوب گفت: حملات علیه سایت شما همه چیز معمولی نیستند، و بسیاری از مردم فکر می کنند حمله واقعا رفتار معمولی است.

بسیاری از رویدادهای معمول معمولا برای SEO منفی اشتباه هستند. همانطور که دکتر پیت می گوید، اگر مشخصات لینک های شما – یعنی چشم انداز کلی پیوندها به سایت شما، از مثبت تا منفی، بیشتر منفی است، برخی از پیوندهای تصادفی که بدون هیچ دلیلی رخ می دهند، می توانند آن را از نقطه شکست عبور دهند و باعث شوند شما مجازات شوید. شما ممکن است این را به عنوان یک حمله درک کنید، اما واقعا می تواند تا حدی خود را انجام دهد.گوگل همچنین تلاش می کند تا SEO های منفی را بدون توجه به پیوندهای “ناخواسته” که با گذشت زمان ایجاد می شود، انجام دهند. از آنجا که هر کسی میتواند به هیچ وجه با یا بدون دلیل ارتباط برقرار کند، گوگل قصد ندارد شما را برای دریافت لینکهایی از سایتهایی که هرگز با آن تماس نداشته باشید، با شما ارتباطی ندارد. اساسا، بزرگتر می شوید، پیوندهای تصادفی بیشتری که به دست می آورید، و وزن کمتر گوگل در آنها قرار می گیرد.بیایید بررسی کنیم که چه چیز دیگری ممکن است باعث شود شما فکر کنید که شما در معرض حمله ی منفی SEO هستید و چگونه می توانید آن را رد کنید.

شناسایی سایت هک شده

اگر سایت شما از رتبه بندی موتورهای جستجو ناپدید شده است و اخیرا متوجه شدید برخی از لینک های مشکوک، اولین واکنش شما ممکن است این باشد که “کسی بعد از من آمد!” درست است که این لینک ها هیچ ارتباطی با سایت شما ندارند. مسئله واقعی ممکن است این باشد که سایت شما هک شده است و از نتایج موتورهای جستجو حذف شده است، به طوری که به طور غیرقانونی به دیگران آسیب نرساند و یا وب سایت های دیگر را آلوده نکنند.برای چک کردن ابزار وب مستر برای پیام در مورد هک، اسپم و یا نرم افزارهای مخرب، می توانید این را برای خودتان تأیید کنید. گوگل یک صفحه راهنما در اینجا ارائه می دهد که اطلاعاتی در مورد هک شدن و همچنین اطلاعاتی برای کمک به حذف هر گونه فایل های مخرب و درخواست بازبینی سایت شما است.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website