0
  • No products in the cart.
 

چگونه با Cloudflare امنیت و سرعت وردپرس را افزایش دهیم؟

چگونه با Cloudflare امنیت و سرعت وردپرس را افزایش دهیم؟

چگونه با Cloudflare امنیت و سرعت وردپرس را افزایش دهیم؟

اگر شما برای راه‌اندازی وب‌سایت وردپرس را انتخاب کرده اید، به شما تبریک میگوییم چراکه انتخابی کاملاً درست و منطقی انجام داده‌اید. حال موضوع مهم دیگری که باید تمامی وبمستران  نسبت به وب‌سایت خود به آن توجه نمایند افزایش امنیت و سرعت وردپرسآنهاست. چنانچه به این دو مسئله مهم توجهی نشود موفقیت شما در دنیای مجازی عملاً ممکن نخواهد بود.

Cloudflare

سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس توسط یک تیم خبره‌ی برنامه نویسی طی چندین سال تجربه با بهترین عملکرد کدنویسی و ارائه شده است. توسط این Cms به صورت کاملاً رایگان شما می‌توانید سایت خودتان را راه‌اندازی نمایید.

 

سئو وب سایت دارای فاکتورهای بسیار زیادی می‌باشد و همیشه شرکت‌های سئو برای کسب نتایج خوب و رضایت‌بخش درصدد هستند پروژه‌های سئو سایت خود را در مقوله‌های امنیت و سرعت با پیشی گرفتن از رقبای خود با نهایت اپتیمایز انجام دهند.

 

در این مقاله که در سایت تدسا فراهم گردیده است، به آموزش افزایش امنیت و سرعت وردپرس توسط Cloudflare می‌پردازیم و خواهید دید چطور با نصب و راه‌اندازی یک پلاگین می‌توانید وب‌سایت خود را مانند یک ماشین مسابقه‌ای سریع و امن کنید؛

برای انجام کار امروز از پلاگین Cloudflare وردپرس استفاده می‌کنیم. پلاگینی که در مدت کوتاهی بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر را مجبور به استفاده از آن کرده است. پس این خود گواه عملکرد مناسب آن است.

در واقع می‌شود گفت Cloudflare وردپرس یک رابط دوطرفه بین کاربر و سرور است که منجر به پنهان شدن IP یا همان شناسه‌ی سرور و کاربران می‌شود. در واقع افزونه‌ی cloudflare وردپرس قادر به ثبت آی پی کاربران سایت در وردپرس می‌باشد و سرعت را نیز افزایش می‌دهد.

 

نصب پلاگین cloudflare برای افزایش امنیت و سرعت وردپرس

برای نصب این افزونه به پیشخوان ورپرس خود رفته و افزونه را نصب و سپس فعال کنید. سپس از بخش تنظیمات گزینه ” cloudflare” نمایان می‌شود. با کلیک بر روی آن می‌توانید به بخش تنظیمات بروید و در بخشی که مربوط به اطلاعات سایت است را وارد کنید.

برای وارد کردن اطلاعات کلودفلر در پلاگین باید اقدام به عضویت در سایت cloudflare نمایید. برای این منظور با اطلاعات مربوطه ثبت نام کنید. سپس وارد وب‌سایت Cloudflare شده و می‌توانید با وارد کردن آدرس وب‌سایت خود بدون www تمامی IP ها را مشاهده کنید. حالا به سراغ تنظیمات پلاگین cloudflare وردپرس خود می‌رویم.

 

خوب حالا به بررسی بخش‌های مختلف پلاگین cloudflare می‌پردازیم:

CloudFlare Domain Name: در این بخش باید آدرس دامنه‌ای که در وب‌سایت cloudflare ثبت کرده‌اید را در این بخش ثبت کنید. به طور مثال modireserver.com

CloudFlare API Key: در این بخش شما باید API مخصوص به cloudflare را به دست بیاورید و وارد کنید. برای اینکار روی گزینه‌ی Get this که مقابل این باکس است کلیک کنید تا وارد صفحه‌ای جدیدی شوید.

CloudFlare API Key

از بخش API قسمت Global استفاده کرده و در محل موردنظر در تنظیمات افزونه‌ی cloudflare وردپرس وارد کنید.

CloudFlare API Email: در همان صفحه‌ای که API Key را مشاهده کردید می‌توانید از بخش origin اطلاعات API Email را نیز دریافت کنید و آن را در قسمت مربوطه در cloudflare وردپرس ثبت نمایید.

 

حال می‌توانید اطلاعات خود را بروز رسانی کرده و سپس ذخیره نمایید.

خوب کار تمام هستش! از این به بعد می‌توانید برای نظارت بر روی امنیت وردپرس خودتان وارد بخش کاربری cloudflare شده و IP ها را مشاهده کرده و در صورت بروز مشکل اقدام به مسدودسازی ای پی فرد مهاجم نمایید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website