0
  • No products in the cart.
 

پلاگین tinypng و فشرده سازی عکس بدون افت کیفیت

پلاگین tinypng و فشرده سازی عکس

پلاگین tinypng و فشرده سازی عکس بدون افت کیفیت

پلاگین tinypng یک ابزار فوق‌العاده قدرتمند است که برای فشرده سازی عکس بدون افت کیفیت در وردپرس مورد استفاده می‌باشد، یکی از فاکتورهای اساسی در سئو سایت کاهش حجم صفحات سایت شما و لود سریع‌تر آنهاست.

پلاگین

طی تجربه و کار چندین ساله با وردپرس به نتیجه‌ی قاطع استفاده از پلاگین tinypng رسیدیم، اگر با وردپرس کار کرده باشید و آشنایی نسبی هم با فتوشاپ داشته باشید حتماً از خاصیت save for web در فتوشاپ برای کم کردن حجم عکس‌ها استفاده کرده‌اید.

ولی حتی بعد از گرفتن خروجی بهینه شده عکس از فتوشاپ، با استفاده از پلاگین tinypng می‌توانید چیزی در حدود ۷۰% حجم عکس‌ها را باز کمتر کنید که این یک آمار فوق العادست که کمک شایانی به کاهش حجم صفحات سایت شما می‌کند.

 

نصب و استفاده رایگان

این پلاگین به تعداد محدودی به صورت رایگان عکس‌های شما را فشرده کرده و بعد از استفاده از حد مشخص شده باید به تعداد استفاده خودتان پنل آن را شارژ کنید، از مزایای پلاگین tinypng می‌توان به فشرده سازی عکس‌ها به صورت RealTime نام برد یعنی شما زمانی که دارید یک مقاله می‌نویسید و در پست خودتان عکس قرار می‌دهید به صورت اتوماتیک عکس‌ها به کمترین حجم خود فشرده می‌شوند.

حتی ممکن است شما تا این لحظه با پلاگین tinypng آشنا نبوده باشید و عکس‌هایی که تاکنون بر روی سایت خودتان آپلود کردید به بهترین شکل بهینه نشده باشند در این حالت نیز tinypng به صورت bulk می‌تواند عکس‌های شما را در کمترین زمان تماماً فشرده کند.

 

دانلود پلاگین tinypng

برای دانلود و نصب پلاگین tinypng هم می‌توانید به سایت اصلی tinypng بروید و از آنجا پلاگین را دانلود و بعد روی سایتان آپلود کنید و یا توسط روش ساده و قابل اطمینان خود مخزن وردپرس با سرچ عبارت tinypng آن را بر روی وردپرس خودتان نصب و راه‌اندازی نمایید.

دانلود پلاگین

بعد از نصب پلاگین tinypng باید به سایت سازنده رفته و یک کد API انحصاری از بخش Developer API سایت برای خودتان تولید کنید. کافی است اسم و ایمیل سازمانی خود را وارد کنید تا یک کد برای شما ساخته شده و با وارد کردن آن درون پلاگین بتوانید از بخش رایگان آن استفاده کنید.

کد API

حدود ۵۰۰ عدد عکس را به طور رایگان می‌توانید فشرده کنید و هر ماه این محدودیت دوباره برداشته شده و باز می‌توانید ۵۰۰ تای بعدی را استفاده کنید ولی اگر بخواهید با شارژ حساب خود سریعاً مابقی عکس‌ها را فشرده کنید می‌توانید از بخش Developer API همان‌طور که در عکس می‌بینید با انتخاب تعداد عکس‌های موردنظر قیمت آن را محاسبه و پرداخت کنید.

انتخاب عکس‌ها

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website