0
  • No products in the cart.
 

طرز تهیه عدسی مخصوص که خوشمزه ترین خوراک عدسی عمرتان است

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > مجله سرگرمی  > طرز تهیه عدسی مخصوص که خوشمزه ترین خوراک عدسی عمرتان است

طرز تهیه عدسی مخصوص که خوشمزه ترین خوراک عدسی عمرتان است

عدس قدیمی‌ترین عضو خانواده‌ی حبوبات است که توسط انسان روی زمین کشت شده است و فواید و خواص عدس برای سلامتی بخش‌های مختلف بدن و طول عمرتان بسیار شگفت‌انگیز و چشمگیر است. علاوه بر فواید بی شمار این حبوبات برای سلامتی باید گفت که خیلی هم خوشمزه است و در انواع سوپ و آش و نیز قاطی با پلو طعم بسیار استفاده می شود. اما یکی از بهترین و مهمترین غذاهایی که با عدس درست می شود عدسی است که در فرهنگها و ملیتهای مختلف نیز طبخ می شود. پخت عدسی را معمولا همه افراد بلد هستند ما در این نوشتار ما طرز تهیه عدسی مخصوص بسیار خوشمزه را به شما آموزش می کنیم و چند فوت و فن طبخ این خوراکی را برایتان می گویم که خوشمزه ترین عدسی تمام طول عمرتان را بپزید و نوش جان کنید.

مواد لازم برای خوراک عدسی

۲ پیمانه عدس

۲ لیوان آب

۱ پیاز متوسط

۲ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

½ قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه

½ قاشق چایخوری پودر زیره

½ قاشق چایخوری زردچوبه

½ قاشق غذاخوری سیر خرد شده

نمک به میان کافی

طرز تهیه عدسی مخصوص

ابتدا عدس ها را کاملا پاک کنید و بشویید و با مقداری آب بگذارید تا بپزد. وقتی عدس هایتان نرم شدند (اما له و بیش از حد پخته نباشند) در یک ظرف پیاز داغ درست کنید و ادویه ها و رب گوجه فرنگی را هم به آن اضافه کنید. سپس عدس پخته شده را به آن اضافه کنید و بگذارید ۲۰ دقیقه بجوشند تا قوام بیاید.

پس از اینکه از قوام عدسی تان راضی بودید در ظرف مورد نظرتان سرو کنید و با جعفری یا خلال پیاز تزیین کنید. خوراک عدسی با روغن زیتون و آبلیمو طعم بسیار خوبی میگیرد.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website