0
  • No products in the cart.
 

طول عمر سرنخ های آنلاین کوتاه هستند.

طول عمر سرنخ های آنلاین کوتاه هستند.

طول عمر سرنخ های آنلاین کوتاه هستند.

سرنخ های آنلاین به سرنخ های گفته می شود که از طریق پر کردن یک فرم در وبسایت شما به دست می آیند. آیا شما مطمئن هستید که شرکت شما موثر به این اجناس از مشتریان رسیدگی می کند؟ دقیق تر فکر می کنید، تحقیقات دانشگاه هاروارد نشان می دهد که بیشتر شرکت ها به صورت مناسبی به این جنس از سرنخ ها رسیدگی نمی کنند.در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

اگر هم امروز در ایران تولید سرنخ از طریق اینترنت خیلی جدی نباشد به زودی همانطور که شاخص های دنیا نشان می دهد، این موضوع به یکی از کانال های اصلی تولید سرنخ کسب و کارها تبدیل خواهد شد.

امروزه کسب و کارها بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی خود را در اینترنت هزینه می کنند، 12.5 میلیارددلار در سال 2005 و 22.7 میلیارد دلار در سال 2009 و روند رو به رشد این شیوه تبلیغاتی نشان از این دارد که این بستر به یکی از بسترهای اصلی تبلیغات برای کسب و کارهای تبدیل شده است.
پس موضوع ساده است شما در وب سایت خود چند فرم ثبت اطلاعات قرار داده و به این شکل مشتریان با پر کردن این فرم ها به عنوان سرنخ های کسب و کار شما درخواست محصولات و خدمات شما را می دهند.
مساله اینجاست که در صورتیکه زمان رسیدگی به این سرنخ ها طول بکشد، آنها از دست خواهند رفت!

تحقیقات ما روی 2241 شرکت نشان داد که زمانی رسیدگی به این سرنخ های در شرکت ها بسیار کند می باشد.37 درصد از شرکت ها در کمتر از یک ساعت این سرنخ ها را پیگری می کنند، 16 درصد بین 1 تا 24 ساعت، 24 درصد بیش از 24 ساعت و 23 درص آنها هیچ وقت به این سرنخ ها رسیدگی نمی کنند.
این موضوع زمانی تکان دهنده شد که تحقیقات نشان داد رسیدی به این سرنخ ها در کمتر از 1 ساعت احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری را 7 بار بیشتر می کند!

پاسخ خیلی از این شرکت ها به عدم پاسخگویی به موقع، عدم وجود فرایند مناسب برای انتقال به موقع این سرنخ ها به کارمندان فروش بود.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website