0
  • No products in the cart.
 

نحوه ساخت حروف الفبای سه بعدی انگلیسی

نحوه ساخت حروف الفبای سه بعدی انگلیسی

ساختن حروف سه بعدی راهی برای تزئین خانه، اداره یا محل کار شماست. می توان آنها را بر اساس نام و شعار دسته بندی کنیم. کاربرد محبوب آنها این است که تنها دو یا سه حروف از آنها را به نمایش بگذارید تا حرف اول نام فرد نمایش داده شود. در اینجا راه های ساده و ارزان قیمتی وجود دارد تا بتوانید در عوض خرید مدل های از پیش ساخته، خودتان آنها را بسازید.در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

روش اول) تا کردن کاغذ چاپ شده حروف

  1. یک مدل کاغذی حروف الفبا را به صورت آنلاین پیدا کنید. برای ساخت مدل های کاغذی قابل چاپ، وب سایت های مختلفی وجود دارد. این مدل ها از حروف ساده تا حروف پیچیده متغیر هستند. مدلی را انتخاب کنید که هم با پروژه و هم با سطح مهارت شما تناسب داشته باشد.
  2. برای تزئین مدل از یک ویرایشگر تصویر استفاده کنید. پس از دانلود الگوی خود، می توانید تصویر موردنظر خود را با نرم افزار ویرایش تصویر شخصی سازی کنید. با این نرم افزار می توانید تصاویر، الگوها یا رنگ هایی را به هر حرف اضافه کنید. مراقب باشید خطوط پررنگ یا نقطه ای را از روی الگوی اصلی پاک نکنید زیرا هنگام مونتاژ به آنها نیاز خواهید داشت.
  • به عنوان یک پیشنهاد جایگزین، می توانید حروف را به صورت ساده و سفید چاپ کنید و قبل از تا کردن، آنها را با دست تزئین کنید. هر چند، استفاده از یک برنامه ویرایشگر تصویر یکنواختی حروف شما را تضمین می کند و باعث می گردد حرفه ای تر به نظر برسند.
  1. حروف خود را چاپ کنید. برای انتقال الگوها بر روی کاغذ از پرینتر خانگی استفاده کنید. می توانید از پرینتر کاغذ معمولی استفاده کنید. هر چند، جنس الگوهای ساخته شده از مقوای بسیار محکم است. بررسی کنید که آیا چاپگر شما می تواند مقوا را بپذیرد یا خیر.
  2. حروف خود را برش دهید. برای این کار می توانید از قیچی یا چاقوی ظریف استفاده کنید. برای اکثر الگوهای کاغذ دیواری، خطوطی که باید چیده شوند به رنگ سیاه و ضخیم هستند. یک الگوی پرینت شده و تا نشده، احتمالاً هنوز شباهتی به حرف موردنظر شما ندارد.
  • هنگامی استفاده از چاقوی ظریف ، بر روی یک تشک محافظ کار کنید تا از خراب شدن میزتان جلوگیری شود.
  1. چین هایی ایجاد کنید. در اکثر الگوهای کاغذ دیواری، خطوط نقطه دار نشان دهنده مواردی هستند که باید به چیده شوند. یک تاکننده ضخیم در امتداد این خطوط قرار دهید و آنها را بدون پارگی کاغذ با دقت برش دهید. اگر به یک تاکننده ضخیم دسترسی ندارید، در عوض می توانید از لبه پایین یک قلم سرگرد استفاده کنید.
  2. کاغذ را تا کنید. ببینید کدام سمت از کاغذ قابل مشاهده است و کاغذ خود را با همان طرف، پایین بگذارید. خطوطی که برش داده اید را به سمت داخل تا کنید. پس از تا کردن این بخش ها، حرف شما به راحتی قابل تشخیص خواهد بود.
  3. زبانه ها را چسب بزنید. الگوی شما به احتمال زیاد دارای محل های قرارگیری چسب برای نگه داشتن بخش های طرح نهایی به یکدیگر است. اگر اینطور نیست، طرح کاغذی شما احتمالاً واضح و مشخص است. زبانه چسب الگوی شما احتمالاً نوار سفید رنگ کنار خط برش خواهد بود. قبل از قرار دادن لبه کاغذ در زیر بخش قابل نمایش طرح، خمیر سبکی از چسب قرار دهید یا هر زبانه را با چسب محکمی بچسبانید.

روش دوم) ایجاد حروف برجسته

  1. لوازم موردنیاز خود را آماده کنید. به یک خط کش، چاقوی ظریف، ماژیک یا خودکار، یک ورقه کاغذ یا مقوا نیاز دارید. همچنین می توانید از نمونه کاغذهای دیگری استفاده کنید. تنها مطمئن گردید که کاغذ به اندازه کافی ضخیم باشد تا شکل (برخلاف کاغذ بافت) را نگه دارد و به راحتی تا شود (برخلاف مقوای ضخیم).  
  2. کاغذ را از قسمت عرض تا کنید. با تا کردن عرض کاغذ به دو قسمت شروع کنید. سپس با تا کردن هر نیمه به همان روش اما برخلاف خط تا شده اصلی، دو خط تا شده ی اضافی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر اولین خط را به سمت پایین تا کردید، باید هر دو خط جدید را به سمت بالا تا کنید. کاغذ تا شده باید شبیه به دو قسمت یک پلکان باشد.
  3. حروف یا کلمه منتخب خود را در دومین بخش تا شده از پایین بنویسید. در صورتی که حروف درشت نوشته شوند، می توانند هر سبکی را برای آنها انتخاب نمود. به علاوه، مطمئن گردید که هر یک از حروف لبه های بالا و پایین با خطوط تاشده در یک راستا قرار گیرند. اگر حروفی دارید که لبه های بالا و پایین مستقیمی مانند C یا O ندارند، آنها را کمی برش دهید. با ماژیک یا خودکار حروف خود را تزئین کنید.
  4. خط صافی در راستای لبه های بالایی هر یک از حروف بکشید. با استفاده از یک خط کش ادامه خطوط حروف را در بخش تاشده ی بالا بکشید. سعی کنید به جای ماژی، این خطوط را با مداد یا قلم ایجاد کنید. نیازی نیست این خطوط در طرح نهایی حروف قابل مشاهده باشند.
  5. طرح برجسته خود را برش دهید. برای بریدن طرح از یک چاقوی ظریف استفاده کنید. طرح کلی هریک از حروف را برش دهید. از خطوط مستقیم بالا شروع کنید و پیرامون کناره های حروف را برش دهید. لبه های بالا یا پایین حروف را نباید بچینید. می توانید فضای مرکزی سفید حروف خاص (مانند R) را برش دهید یا آنها را رها کنید.
  6. برای نشان دادن حروف برجسته خود، ورقه کاغذ را تا کرده و محکم کنید. با قرار دادن نوشته حروف به عنوان قسمت جلو ، نوارهای بالای حروف به عنوان قسمت بالا، یک چهارم بخش پایینی نوشته حروف به عنوان قسمت پایین و یک چهارم بالای نوارهایی که بریده شده بودند به عنوان قسمت پشت جعبه ای ایجاد نمایید. چهارگوشه های بالا و پایین را می توان در زیر جعبه تا کرد و آن را با نوار چسب محکم نمود.

روش سوم) طرح سازی حروف بزرگ

  1. لوازم موردنیاز خود را آماده کنید. به کاغذ نقاشی، لیوان های کاغذی یکبار مصرف، نئوپان یا مقوا، چسب، چاقوی ظریف و نوارچسب های کاغذی برش داده شده در اندازه های بلند، نیاز خواهید داشت. همچنین به روشی مانند استفاده از یک اسفنج آشپزخانه جهت مرطوب سازی نوار کاغذی نیاز خواهید داشت. استفاده از لوازم تزئینی مانند رنگ آکریلیک اختیاری است.
  • در نظر داشته باشید که سایز لیوان هایی که انتخاب می کنید، تا حدودی سایز حروف شما را تعیین می کنند. ضخامت حروف شما بر اساس میزان بلندی لیوان ها تطابق داده می شود. بنابراین هر قسمت از حروف خود را باید حداقل به اندازه پهنای دهانه لیوان خود بسازید.
  1. طرح حروف خود را بر روی یک کاغذ بکشید و دور آن را برش دهید. از کاغذ طراحی برای ترسیم ایده خود استفاده کنید. حرفی را رسم کنید که پهنای دورتادور آن حداقل به اندازه دهانه لیوان شما باشد. نگران پاک کردن اشتباهات یا مرتب کردن آنها نباشید؛ این برگه در حروف نهایی شده ما وارد نمی شود. وقتی از سایز و طراحی حروف خود راضی شدید، آن را با استفاده از چاقوی ظریف یا یک قیچی برش دهید.
  2. هنگام چیدن حروف خود از روی مقوا یا نئوپان، آنها را نگاه کنید. با استفاده از یک چاقوی ظریف حروف خود را برش دهید. این کار را دو بار انجام دهید تا دو نسخه یکسان از حروف مقوایی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که این دو نسخه در یک راستا قرار گرفته باشند.
  3. لیوان های کاغذی را به حروف مقوایی بچسبانید. دهانه لیوان ها را به صورت یکی در میان به سمت پایین و بالا قرار دهید تا در حد امکان محکم بسته شوند. هرچه لیوان بیشتری استفاده کنید، حرف نهایی شما از لحاظ ساختاری بسیار بهتر خواهد بود. اجازه ندهید بخشی از لیوان ها به سمت لبه حروف برود.
  4. حرف دوم برش داده شده را در پشت لیوان ها بچسبانید. منتظر بمانید تا چسب روی حروف ابتدایی خشک شود. مطمئن گردید که هنگام چسب زدن حرف دوم شما به خوبی تنظیم شده باشد. قبل از حرکت دادن حرف، اجازه دهید چسب ها کاملاً خشک شوند.
  5. دور تا دور حرف را با نوار کاغذی بپوشانید. یک نوار کاغذی بردارید و چسب آن را مرطوب کنید. آن را محکم در اطراف حرف خود بپیچانید تا به قسمت های بالا و پایین مقوای بچسبد. این کار را یکبار یا چندین مرتبه با نوارهای کاغذی انجام دهید. این کار را تا زمانی که حداقل دو لایه نوارچسب به دور حرف شما به طور کامل پیچیده گردد، ادامه دهید.  
  6. قبل از نمایش، حرف موردنظر خود را تزئین کنید. ممکن است بخواهید از ژل های آکریلیک برای سفید شدن سطح طرح استفاده کرده و بر روی آن کار کنید و لبه های نوار را به طور کامل مهروموم کنید. می توانید با استفاده از اکثر متریال ها بر روی این لایه نقاشی کرده یا طرحی را رسم کنید. اگر در حال درست کردن چندین حرف هستید، سعی کنید آنها را برای ایجاد یک تم به یک شکل تزئین کنید.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website