0
  • No products in the cart.
 

چگونه در شبکه های اجتماعی محبوب شویم؟

محبوبیت در شبکه های اجتماعی

چگونه در شبکه های اجتماعی محبوب شویم؟

آموزش ۷ روش تا در شبکه های اجتماعی محبوبیت کسب کنیم

شبکه های اجتماعی نیز مانند هر چیز دیگری قوانین خودش را دارد. برای رسیدن به C نیز قوانین و راه‌هایی وجود دارد که با پیروی از آن‌ها و رعایت کردنشان می‌توانید از لذت محبوبیت در شبکه های اجتماعی بهره مند شوید. با تیم تدسا همراه باشید تا ۷ راه برای رسیدن به محبوبیت در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی کنیم.

۷ روش محبوبیت در شبکه های اجتماعی

۱. محتوای هدفدار

آیا شما در اغلب مواقع محتوایی در ارتباط با موضوعات متنوع به اشتراک می‌گذارید؟ اگر این کار را برای استفاده شخصی خود انجام می‌دهید مشکلی پیش نمی‌آید، اما اگر برای نام تجاری یا برند خود چنین فعالیتی می‌کنید، این روش می‌تواند ارتباطات شما را در حالت سردرگم قرار دهد. اولین توصیه این است: کمی زمان اختصاص دهید و به این بیندیشید که در تلاش‌اید چه کسی را مورد هدف قرار دهید؟ مخاطبان شما را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم به حداکثر پنج موضوع دلخواه که می‌خواهید در ارتباط با آن پست های جدید بگذارید و همچنین به مخاطبانی که این‌گونه پست‌ها می‌توانند آن‌ها را جذب کنند، فکر کنید.

 

 

۲. فعالیت متناوب

وجود نظم یک نکته اساسی برای آگاه سازی مخاطبان از نام تجاری است. اگر با پست‌های کم و بدون روال خاص در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید، به مرور زمان فراموش خواهید شد یا دنبال کنندگان خود را از دست خواهید داد؛ چراکه به دنبال یافتن یک رقیب فعال‌تر خواهند بود. این نکته بسیار مهم است که شما برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید که بر طبق آن زمان پست کردن مطالب را مشخص کنید و بدانید چه چیزی باید در ارتباط با آن پست بیان کنید.

به این منظور می‌توانید از روش‌های بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما، استفاده از یک شبکه اجتماعی برای زمان‌بندی پست‌ها است (می‌توانید از چند حساب کاربری استفاده کنید). فعالیت انحصاری در یک شبکه اجتماعی به شما اجازه می‌دهد برای زمان ارسال پست‌ها در پلت‌فرم‌های مختلف برنامه‌ریزی کنید.

 

۳. دنبال‌کننده‌ها یا Followers

یک عنصر اساسی در شبکه های اجتماعی وجود دارد؛ زمان قابل ملاحظه‌ای لازم است تا به پایگاهی قدرتمند از دنبال کننده‌ها دست یافت. برخی از ارتباطات از همان ابتدا گسسته می‌شوند. ممکن است محتوای پست‌ها به میزان لازم برای آن افراد جالب نباشد یا افراد در انتظار دنبال شدن از سوی شما بوده‌اند. آنها را فراموش کنید و به جذب افراد ادامه دهید و ارتباطات باارزشی پدید آورید. اما چگونه می‌توان به چنین ارتباطاتی دست یافت؟ بسیار ساده است، به طور منظم به ارسال پست‌ها ادامه دهید و پست ها را هدف قرار دهید. با این روش می‌توانید جریان ثابتی از ارتباطات کسب کنید که به مطالب ارسالی شما علاقه‌مندند.

 

 

۴. محتوای اصلی یا محتوای کپی شده

اشتراک‌گذاری مطالب دیگران خوب است، اما نه همیشه! سعی ما ایجاد تقریبا ۵۰ درصد از مطالبی است که پست می‌کنیم. استفاده از مطالب جدید و متنوع برای ایجاد تمایز، بسیار مهم و حیاتی است. روش‌های بازاریابی محتوا به شما کمک می‌کند، محتوای مفید و باکیفیتی تولید کنید. به علاوه، بهتر است در هنگام ارسال پست‌ها نظر خود را نیز ضمیمه آن کنید. به عنوان یک پیشرو، از قابلیت‌های مثبت خود استفاده کنید تا به زودی به یکی از قابل اعتمادترین مشاوران در زمینه فعالیت خود تبدیل شوید.

 

۵. تعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعی

تعامل با مخاطبان

از پست‌هایی که ارسال می‌کنید چه میزان بازخورد دریافت می‌کنید؟ این موضوع به ارزیابی مشارکت انجام شده در زیر پست‌های‌تان کمک می‌کند. همچنین این ارزیابی می‌تواند پستی که بیشترین درجه مشارکت را داشته مشخص کند. با توجه به این اطلاعات می‌توانید یک استراتژی برای شبکه اجتماعی خود به وجود آورید. به علاوه موثرترین زمان ارسال مطالب، پست‌هایی که بیشتر مورد توجه بوده‌اند و سبکی که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند نیز مشخص می‌شوند. یک پست می‌تواند حاوی پرسش، نظرسنجی یا تصاویر باشد. البته برای تاثیر بیشتر می‌توان از ترکیب سه حالت استفاده کرد.

 

۶. هشتگ‌ها (hashtags)

از اینکه تمام کلمات را # هشتگ‌گذاری کنید، بپرهیزید. ابتدا این کار خواندن متن شما را با مشکل مواجه خواهدکرد و همچنین از قابلیت اصلی هشتگ‌ها استفاده نخواهید کرد. بهتر است به جست‌وجوی کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با برند و کسب و کار خود بپردازید و از آنها استفاده کنید. این کار به شما کمک خواهدکرد به آسانی در رسانه‌ها و شبکه‌های جتماعی دیده/ یافته شوید. این گزینه نیز به افزایش دنبال کننده‌ها منجر خواهد شد.

 

۷. ارتباطات

معمولا هرچند وقت یک‌بار در شبکه های اجتماعی به مکالمه با دیگران می‌پردازید؟ این موضوع بسیار مهم است؛ چرا که شما را به یک مخاطب جذاب تبدیل می‌کند و دیگران خواهان تعامل با شما خواهند بود و آنها تمایل خواهند داشت در بحث‌های‌تان شرکت کنند. این کار پتانسیل مخاطبان را افزایش خواهد داد، بنابراین گروهی تشکیل دهید و شروع به بحث کنید و از افراد گروه بپرسید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website