0
  • No products in the cart.
 

چگونه می توانیم محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

چگونه می توانیم محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

چگونه می توانیم محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

.در این مقاله از مجله توسعه دهندگان به چگونگی ایجاد محتوای همیشه سبز خواهیم پرداخت.درک محتویات همیشه سبز برای بازاریابان موتورهای جستجو و نویسندگان حرفه ای و کارآمد بسیار مهم است.

چگونه می توانیم محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

شاید شما یکی از افراد تازه وارد در جهان بازاریابی دیجیتال باشید و شما ممکن است هنوز هم با محتوای همیشه سبز آشنا نباشید. این اصطلاح رایج محبوب در بازاریابی محتوا است و به یکی از عوامل کلیدی برای دستیابی به موفقیت استراتژی محتوا اشاره دارد. آیا شما با محتوای همیشه سبز آشنا هستید؛ مهم است که همه چیز را در مورد آن بدانیم. در این مقاله، ما به شما توضیح خواهیم داد که محتوای همیشه سبز، چگونه می تواند به شما کمک کند و به بهبود استراتژی محتوا کمک کنید.

محتوای همیشه سبز

برای تولید محتوای همیشه سبز، گوگل آنالیتیکز یا سایر نرم افزارها و برنامه هایی که شما برای آنالیز انتخاب می کنید، بهترین دوست شما هستند. اگر شما مدت زیادی است که وبلاگ نویسی می کنید، حتما مجموعه ای عظیمی از مقالات در دسترس شماست. به مقالات خود رجوع کنید و لیستی از مقالاتی که هنوز مورد توجه قرار می گیرند را تهیه نمایید. آن ها را با دقت ویژه ای بررسی کنید و در صورتی که امکان به روز رسانی را دارند آن ها را به روز رسانی کنید.

محتواهای محبوب وبلاگ شما همیشه باید تازه به نظر برسند. همچنین در وبلاگ خود به جای اینکه زمان ارسال پست را نمایش دهید، زمان آخرین به روز رسانی را نمایش دهید. برای این کار می توانید ار پلاگین Last Modified Timestamp استفاده کنید. نمایش آخرین زمان به روز رسانی باعث می شود که مخاطب ببیند پستی که در حال مشاهده ی آن است پستی است که به روز شده و اطلاعات قدیمی به او ارائه نمی دهد.

موضوع خود را همیشه سبز کنید

تصمیم گیری در مورد آنچه قطعه جدیدی از محتوای همیشه سبز در آن قرار دارد، یک علم دقیق نیست.به عبارت ساده، چنین مقالاتی (البته، انواع دیگر محتوا نیز در دسترس هستند) انتظار می رود که تقاضای پایدار در آینده داشته باشند. شما می خواهید موضوع خود را در هفته ها، ماه ها و به طور بالقوه سال های آینده مربوط باشد.با توجه به این موضوع، من فکر می کنم مهم نیست که محتوای همیشه سبز را به صورت جداگانه از چیزهایی مانند اخبار خالص مشاهده کنید. در عوض، بهتر است که یک قطعه محتوا را به طور بالقوه همیشه سبز در مقیاس – با چیزهایی مانند انتشار اخبار در یک انتها و قطعات آموزنده در مورد موضوعات با ثبات ترین جهان از دیگر.

به طور مشخص در مورد موضوعی خاص بنویسید

به دنبال موضوعات عمومی و گسترده نروید. چنین موضوعاتی سبب طویل شدن متن گردیده و برای جذابیت خود را از دست می دهد. ضمن اینکه معمولاً عبارات کلیدی آنها کوتاه تر بوده و رقابت در میان آنها شدید است. به عنوان مثال، به جای اینکه مطلبی با موضوع کلی “کلم پلو شیرازی” بنویسید، شاید بهتر باشد مستقیما راجع به “طرز تهیه کلم پلو شیرازی” یا “چگونه کلم پلو شیرازی بپزم؟” یا “راهنمای پخت کلم پلو شیرازی ” سخن بگویید.

چک لیست برای ایجاد محتوای همیشه سبز

به منظور اطمینان از این که نقاط مطرح شده در این قطعه عملی هستند، من فکر کردم که من با چک لیست جمع می کنم:

  • آیا موضوع پتانسیل همیشه سبز دارد؟
  • آیا به دنبال پاسخ به یک سوال و ایجاد قدرت است؟
  • اگر به اخبار یا روندها مربوط می شود، آیا می توان آن را به شیوه ای همیشه همیشه نوشت؟
  • آیا عنوان و معرفی توصیفی و آموزنده برای مخاطبان است؟
  • اگر قطعه طولانی است، آیا آن را با فضای سفید، زیر عنوان، گلوله و تصاویر جدا شده است؟
  • آیا کلمات کلیدی در تگ های عنوان، URL ها، alt نشان داده شده است. متن و غیره
  • آیا پیوندهای داخلی به مقالات دیگر در یک دامنه وجود دارد و مقالات از دامنه لینک برگشتن؟
  • آیا قطعه یک طاقچه را کشف می کند یا آیا به نظر جایگزین در عنوان برای ایستادگی کردن نیاز دارد؟

محتوای Evergreen می تواند تلاش بیشتری نسبت به انواع دیگر محتوا داشته باشد، اما در نهایت در بلندمدت پرداخت می شود. کلید موفقیت در این زمینه  این است که وقت بیشتری در انتخاب موضوع ، برنامه ریزی زاویه خود و به طور بالقوه هزینه نوشتن یا ایجاد آن صرف کنید.نتیجه به دست آمده لزوما ترافیک فوری و قدرت سریع را تولید نمی کند، اما برای خوانندگان و دیدگاه های SEO شما در طول زمان ارزشمند خواهد بود. درک چگونگی تولید محتوای همیشه سبز یک ابزار اضافی بزرگ در کیت بازاریابی جستجو و محتوای شماست.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website