0
  • No products in the cart.
 

چگونگی ایجاد تحول در کسب و کار شما

چگونگی ایجاد تحول در کسب و کار شما

چگونگی ایجاد تحول در کسب و کار شما

در اغلب کسب و کارها سرنخ هایی که بابت جمع آوری آن ها کلی هزینه تبلیغات و شرکت در همایش و نمایشگاه و … شده است، جایی آرشیو شده و در شرکت تکانی های گاه و بی گاه دور ریخته می شود

در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.
آیا دوباره سراغ فرم های ثبت شده در نمایشگاهی که دو سال پیش شرکت کرده اید، رفته اید؟
یا مثلا کسانی که 6 ماه پیش چندین بار در مورد خرید محصول یا خدمت تان با شما صحبت کرده اند را به خاطر می آورید؟
آیا شیوه برخورد شما با مشتری که 10 میلیون تومان از شما خرید کرده است با مشتری که 150.000 تومان خرید کرده است یکی است؟

آیا به این فکر کرده اید که لیستی باید داشته باشید که به صورت مرتب مشتریانی که یک ماه است با آنها تماس گرفته نشده است را به شما نمایش دهد؟ تا کارمندان فروش شما جویای حال آنها شوند؟
آیا تا کنون به فکر بالفعل کردن سرنخ های بالقوه کسب و کار خود افتاده اید؟
آیا می خواهید به لیست کسانی که در نمایشگاه X علاقمند به محصول A شما بودند یک پیامک بفرستید و به آنها بابت شرکت در نمایشگاه تخفیف دهید؟

آیا می خواهید کارمندان فروش شما لیست کسانی که شما با آنها پیش فاکتور ناموفق داشتین برای پیگیری مجدد داشته باشند؟
آیا می خواهید امکانی داشته باشید که با هر خلاقیت خودتان بتوانید لیست سرنخ های خود را فیلتر کرده و با پیگیری های مناسب احتمال مشتری شدن آنها را افزایش دهید؟

همه نیازمندی های شما با چند کلیک ساده در نرم افزار CRM قابل اجرا است!

شما می توانید با شرایط مختلف مورد نیاز خود در نرم افزار CRM بر روی لیست سرنخ ها و مشتریان خود فیلتر تعریف کرده و آن را در اختیار کارمندان فروش قرار دهید.

شما می توانید یک فیلتر با عنوان مراقبت از مشتری تعریف کنید که لیست مشتریانی را نمایش دهد که از شما خرید کرده اند ولی یک ماه است که هیچ ارتباطی با شرکت شما نداشته اند

یا مثلا شما می توانید یک فیلتر با عنوان سرنخ های خوب تعریف کنید که لیست سرنخ هایی را به هر کارمند فروش نمایش دهد که بیش از 10 بار با او صحبت شده است اما هنوز خریدی اتفاق نیفتاده است!


یا مثلا شما می توانید برای تکمیل اطلاعات مشتریان خود یک فیلتر تعریف کنید که مشتریانی را نمایش دهد که آدرس ایمیل و شماره موبایل آنها تکمیل نیست و به هر کارمند فروش لیست مرتبط را برای تکمیل اطلاعات نمایش دهد.

نظر شما چیست؟ آیا فیلتر در کسب و کار شما هم می تواند موثر باشد؟

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website