0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی گامهای بلند برای کسب مهارت در زندگی از آنتونی رابینز

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب صوتی گامهای بلند برای کسب مهارت در زندگی از آنتونی رابینز
گام های بلند برای کسب مهارت در زندگی

کتاب صوتی گامهای بلند برای کسب مهارت در زندگی از آنتونی رابینز

کتاب صوتی گامهای بلند برای کسب مهارت در زندگی از آنتونی رابینز :

مطالبی که در کتاب گام های بلند برای کسب مهارت در زندگی از آنتونی رابینز ارائه شده در  مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت خواهید خواند :

این مجموعه ۳۶۵ درس روزانه در کسب مهارت در زندگی است. شعاری که آنتونی رابینز برای این مجموعه سخنرانی می‌دهد این است:
«با تغییرات کوچک در فکر و جسم و روح وباورها و ارزش می‌توانید باعث تغییرات بزرگ در زندگی خود و دیگران شوید.»
این مجموعه با لحن ساده و روشن مفاهیم مورد نظر آنتونی رابینز را منتقل می‌کند.

گام ۱: همه ی ما رویاهایی داریم….می خواهیم در ژرفای روح مان باور کنیم که موهبت خاصی نزد ماست که می توانیم تفاوتی ایجاد کنیم، که می توانیم تاثیر خاصی بر دیگران داشته باشیم، و این که می توانیم دنیایمان را بهتر کنیم. یکی از آرزوهایتان را بگویید…شاید رویایی باشد که فراموش کرده اید یا سعی دارید رهایش کنید. اگر رویای شما امروز عملی می شد، زندگی تان چه شکلی داشت؟ اکنون یک لحظه رویاپردازی کنید و ببینید که واقعا برای زندگی تان چه می خواهید.

گام ۲ : این کارهای مداوم ماست که ارزشمند تلقی می شود و نه کارهای گاه و بیگاه ما. پدر همه ی کارها و فعالیت های ما کدام است؟ در نهایت، چه چیزی مشخص می کند که چه می شویم و در زندگی رهسپار کدامین مسیر باشیم؟ پاسخ، تصمیمات ماست. در این لحظات خاص است که سرنوشت ما رقم می خورد. بیش از هر چیز دیگری معتقدم این تصمیمات ماست که سرنوشت مان را تعیین می کنند و نه شرایط زندگی مان.
.
.
.
گام ۷: هر چه بیشتر تصمیم بگیرید، در تصمیم گیری بهتر عمل خواهید کرد. عضله ها با کار کردن قوی تر می شوند. عضله های تصمیم گیری شما نیز با کار کردن تقویت می شوند. همین امروز، دو تصمیمی را که به تعویق انداخته اید انتخاب کنید: یکی آسان و دیگری اندکی سخت و زمان بر. سپس بلافاصله اولین اقدام جهت عملی کردن هر یک از آن ها را انجام بدهید. گام فردا را هم از یاد نبرید و انجام دهید. این کار موجب می شود عضله هایی که تمام زندگی شما را تغییر خواهند داد، تقویت شوند.
گام ۸: باید با خود قرار بگذاریم که به جای عذاب کشیدن از خطاهایمان، از آن ها درس بگیریم در غیر اینصورت در آینده نیز مجددا آن ها را تکرار خواهیم کرد. وقتی به طور موقت کشتی تان به گل نشست، به یاد آورید که در زندگی شکست معنا ندارد. موفقیت، نتیجه ی قضاوت خوب و قضاوت خوب نتیجه ی تجربه است و تجربه هم غالبا نتیجه ی یک قضاوت بد است! از اشتباه گذشته تان چه درسی گرفته اید که بتوانید در زندگی امروزتان از آن استفاده کنید؟

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان گامهای بلند برای کسب مهارت در زندگی از آنتونی رابینز :

فصل اول : همه ما آرزوهای دست نیافتنی داریم

فصل دوم : یادداشت برداری از هدف

فصل سوم : انتخاب راه حل بهتر (دانلود کتاب فارسی)

فصل چهارم : اعتقاد به باورها

فصل پنجم : تبدیل باورها به یقین

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website