0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF گام های طلایی موفقیت از برایان تریسی

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب الکترونیکی PDF گام های طلایی موفقیت از برایان تریسی
گام های طلایی موفقیت

کتاب الکترونیکی PDF گام های طلایی موفقیت از برایان تریسی

کتاب الکترونیکی PDF گام های طلایی موفقیت از برایان تریسی :

کتاب گام های طلایی موفقیت از برایان تریسی که در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه شده است ، شما را برای رسیدن به موفقیت راهنمایی می کند. در زیر به مختصری از شرح کتاب می پردازیم :

سؤال مهم در زمینه موفقیت این است: اغلب اوقات به چه می‌اندیشید؟ چرا بعضی‌ها مثبت و سازنده می‌اندیشند و افکار موفق گرا دارند و حال آنکه بعضی دیگر منفی می‌اندیشند و افکار بدبینانه دارند که ناگزیر به شکست و ناکامی منتهی می‌گردد؟

گام های طلایی موفقیت از برایان تریسی :

طی سال‌ها از بسیاری از موفقیت‌ها پرسیده‌اند: اغلب اوقات به چه می‌اندیشید؟ جواب‌ها اغلب ساده و شبیه به هم و با این حال چنان عمیق و ژرف هستند که زندگی را متحول می‌سازند. به طور کوتاه و خلاصه اشخاص موفق در اغلب مواقع به خواسته‌هایشان فکر می‌کنند و اینکه چگونه می‌توانند به این خواسته‌های خود برسند. (دانلود کتاب فارسی)

از سوی دیگر، ناموفق‌ها اغلب به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند و دنبال کسی می‌گردند که مسائل و مشکلات خود را به گردن او بیندازند. در نتیجه بیش ازپیش آنچه را که نمی‌خواهند جذب می‌کنند. قوانین همه خنثی و بی‌طرف هستند. آنچه را که اغلب به آن بیندیشید و درباره‌اش حرف بزنید، سرانجام به زندگیتان راه پیدا می‌کند.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان گام های طلایی موفقیت از برایان تریسی :

حجم دانلود: 22 صفحه – 2.28Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : جهت دانلود کلیک نمایید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website