0
  • No products in the cart.
 

ساخت سریع اکانت گوگل ادوردز برای استفاده از کیورد پلنر

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > برندسازی و تبلیغات  > ساخت سریع اکانت گوگل ادوردز برای استفاده از کیورد پلنر
ساخت اکانت گوگل ادوردز

ساخت سریع اکانت گوگل ادوردز برای استفاده از کیورد پلنر

امروز می خواهم روش سریع ساخت اکانت گوگل ادوردز به منظور استفاده از کیورد پلنر، بدون نیاز به کردیت کارت را به شما آموزش بدهم. در ادامه  با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

نحوه ساخت اکانت کیورد پلنر

برای این کار ابتدا به آدرس https://ads.google.com بروید و بر روی دکمه Start Now کلیک کنید.

 

ساخت اکانت گوگل ادوردز

 

در صفحه بعد در صورت داشتن اکانت گوگلی که به گوگل ادز متصل نمی باشد، ایمیل خود را وارد کنید و Next را بزنید، و در غیر اینصورت بر روی Create Account کلیک کنید تا یک اکانت برای خود بسازید و ادامه ی کار را انجام دهید.

ساخت اکانت گوگل ادوردز

 

پس از ورود به اکانت خود، صفحه ی زیر را مشاهده می کنید، که مهم ترین مرحله می باشد.

ساخت اکانت گوگل ادوردز

 

در این قسمت شما باید روی گزینه Create an account without a campaign کلیک کنید، تا دچار مشکل های بعدی از بابت وارد کردن اطلاعات کریدیت کارت نشوید.

 

تایید اطلاعات مورد نیاز اکانت گوگل ادز

پس از کلیک بر روی گزینه Create an account without a campaign شما به صفحه ی بعد که مربوط به تایید اطلاعات کشور ، زمان و ارز می باشد، می شوید. کشور و زمان خود را انتخاب کنید و سپس بر روی SUBMIT کلیک کنید.

ساخت اکانت گوگل ادوردز

 

تبریک میگم شما بدون استفاده از کریدیت کارت موفق به ساختن اکانت گوگل ادز شدید. در آخر نیز بر روی EXPLORE YOUR ACCOUNT کلیک کنید.

اکنون شما یک اکانت گوگل ادوردز در اختیارتان است و می توانید با کمک آموزش کیورد پلنر، کلمات کلیدی خود را پیدا کنید و در کسب و کار خود استفاده کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website