0
  • No products in the cart.
 

ابزارهایی برای آنالیز بک لینک

ابزارهایی برای آنالیز بک لینک

ابزارهایی برای آنالیز بک لینک

از اینکه مطمین باشید که وب سایت شما دارای لینک های معتبر و با کیفیت بالا است بسیار اهمیت است. اگر نظارت درستی نداشته باشید، اعتبار سایتتان به خاطر وجود حضور لینک های بی کیفیت در وب سایت می تواند کاهش یابد. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

ابزار Ahrefs

Ahrefs، پیش از هر چیز ابزاری را عرضه می کند که باعث افزایش ترافیک جستجوی شما شده و در حالی که شما بر موقعیت خود نظارت می کنید، به بررسی رقبای شما خواهد پرداخت. ابزار مشاهده تمام بک لینک های سایت در Ahrefs توسط بزرگترین فهرست بک لینک های زنده دنیا تامین می شود.

ربات های این سرویس هر ۲۴ ساعت ۴ میلیارد وب پیج را در می نوردند. همچنین هر ۱۵ دقیقه فهرست را به روز رسانی می کنند تا چیزی از قلم نیفتد.

برای استفاده از ابزار Ahrefs برای سایت خود، کافی است به سادگی آدرس URL وب سایت خود را در قسمت سایت اکسپلورر این ابزار وارد کنید و تمام بک لینک های آن را در کنار سایر معیارهای سئو، خواهید دید.

ابزار Majestic

این سرویس در بین بازاریابان آنلاین، از جهت ساماندهی و نظارت بر لینک های وبسایت خود و یا مشتریان بسیار معروف است.ابزار چک کردن تاریخچه بک لینک های آن، با استفاده از ربات های وب، علاوه بر نمایش تعداد بک لینک های سایت، تعداد بک لینک های ایجاد شده برای هر دامنه، زیر دامنه و یا URL های درج شده را تعیین می کند. اگر شما به دنبال مقایسه ۵ دامنه برای آنالیز بک لینک های خود هستید، این ابزار به شما این امکان را می دهد.

با توجه به ارائه نمودارهای زمانی برای لینک های خارجی و دامنه های ارجاعی (referring domains) در کنار تجزیه و تحلیل بک لینک هایی که برای سایت شما ساخته شده اند، می توان گفت majestic SEO ابزار لینک قابل اعتمادی است.

ابزارهایی برای آنالیز بک لینک

ابزار Linkody

این ابزار امکان نظارت ۲۴ ساعته با ارائه سرویس حرفه ای مدیریت لینک را برای کاربرانش فراهم میکند و آنها را در مورد کاهش و یا افزایش لینک ها آگاه می کند و همچنین تجزیه و تحلیلی از لینک پروفایل سایت با معیارهای بسیار زیاد ارائه می کند.

بخش تجزیه و تحلیل Linkody این قدرت را به صاحبان سایت می دهد که بتوانند بک لینک های مفید را از بک لینک های مضری که برای رنک کلمات کلیدی و ترافیک سایت شان مضر خواهند بود، تشخیص دهند. این ابزار حتی با disavow کردن بک لینک های مضر، به شما کمک می کنید از شر آنها راحت شوید.به گفته بسیاری از منابع اینترنتی، نظارت بر استراتژی بک لینک های رقبایتان، به اندازه نظارت بر ساخت بک لینک های خودتان مهم است.Linkody نمایی از استراتژی لینک سازی رقبایتان به شما خواهد داد تا شما چیزی را از قلم نیندازید.

ابزار Kerboo

Kerboo، برای کمک به شما برای درک بهتر پروفایل لینک هایتان، از منابع دیتای متعددی استفاده می کند. همچنین این ابزار از عملکرد سایت تان گزارشی بسیار دقیق ارائه میکند.اگر در سایت خود با لینک های مضر رو به رو شوید، به کمک این ابزار می توانید فایل disavow بسازید که به گوگل می گوید این لینک های خاص را در فاکتورهای رتبه بندی سایت شما در نظر نگیرد.ویژگی بررسی لینک این ابزار، امکان شناسایی نقاط قوت و ضعف و ریسک پروفایل لینک شما را دارد و این خدمات را توسط تیم خود ارائه می دهد

ابزار Monitor Backlinks

Monitor Backlinks به شما کمک می کند بک لینک های خوب و بد سایت خود را تشخیص داده و حتی میتوانید به بررسی بک لینک رقبا بپردازید.این سرویس به شما اجازه می دهد تا سایت های با کیفیت و معتبر برای ساخت لینک را پیدا کرده و از آنها کمک بگیرید. اگر یکی از آگهی ها و یا لینک پست مهمان شما از سایت پاک شود، این ابزار شما را آگاه خواهد کرد.

به شما امکان disavow بک لینک های مضر را در کنار کمک به  جلوگیری از جریمه های سئو منفی ارائه می کند.داشبوردی که این سرویس به شما ارائه میکند استفاده از آن آسان است، تا به شما نگاهی کلی از ترافیک سایت،رتبه بندی کلمات کلیدی و  تغییرات بک لینک ها  ارائه دهد.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website