0
  • No products in the cart.
 

پول ربایی: هکرها به روشی دست یافتند که به آن ها توانایی پول ربایی از دستگاه عابربانک را می دهد.

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > پول ربایی: هکرها به روشی دست یافتند که به آن ها توانایی پول ربایی از دستگاه عابربانک را می دهد.
عابربانک و پول ربایی هکرها

پول ربایی: هکرها به روشی دست یافتند که به آن ها توانایی پول ربایی از دستگاه عابربانک را می دهد.

دو عدد از بزرگ ترین سازندگان دستگاه های عابربانک حمله به دستگاه های ATM و تخلیه آن ها در مدت 20 ثانیه را گزارش کردند.

طبق گزارش دو عدد از بزرگ ترین سازندگان دستگاه های عابربانک، جنایتکاران دنیای مجازی می توانند پول داخل این دستگاه ها را سرقت کنند. دایبولد نیکسدورف و NCR به مشتریانشان هشدار دادند اما مجرمان و مقدار پول دزدیده شده را مشخص نکردند. دایبولد نیکسدورف گفت: مقامات به شرکتش هشدار داده اند که هکرها عابربانک مدل Opteva که سال هاست دیگر تولید نمی شود را مورد هدف قرار داده اند.

NCR گفت: همه سازندگان این دستگاه ها می بایست علیه این نوع حملات سریعاً اقدام کنند. پول ربایی در سال های اخیر در سرتاسر دنیا افزایش یافته است اما هنوز مشخص نشده است که چه مقدار پول دزدیده شده زیرا سارقان و پلیس اغلب جزئیات را افشا نمی کنند. هکرها نیاز به دسترسی فیزیکی به این دستگاه ها دارند تا با استفاده از وسایل الکترونیکی مخصوص نظیر دستگاه آندوسکوپی و بدافزارها کنترل آن ها را در دست بگیرند. به محض اینکه کنترل دستگاه را به دست آوردند، می توانند هر 23 ثانیه 40 عدد اسکناس از دستگاه خارج کنند و این کار را به قدری ادامه می دهند تا دستگاه خالی شود و تنها راه متوقف کردن دستگاه فشار دادن دکمه کنسل بر روی صفحه کلید آن است.

تهیه شده توسط تیم R&D تدسا

منبع: The Guardian

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website