0
  • No products in the cart.
 

روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

در این مقاله از مجله توسعه دهندگان به آموزش کسب درآمد از شبکه های اجتماعی می پردازیم . در سال های اخیر استفاده از شبکه های اجتماعی افزایش یافته و بازایابی و کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی بیشتر از وب سایت های کسب و کار و اینترنتی است. دلایل بسیاری در موفقیت این شبکه ها تاثیر داشته است مانند جلب اعتماد از طریق شبکه های خویشاوندان و آشنایان و دسترسی راحت تر، که باعث شده تا این شبکه ها در بازار فروش، تجارت و کسب درآمد بسیار خوب باشد.

آموزش کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی را می توان مهمترین اتفاق دانست که با پیشرفت شبکه های اجتماعی در جهان به بدست آمده است و ترکیبی از فعالیت های اجتماعی مجازی یا بازاریابی و فروش آنلاین است. حقیقت این است که شبکه های اجتماعی و نفوذ هر چه بیشتر آنها در میان کاربران مختلف در تمام نقاط دنیا باعث شده است که این شبکه ها به ابزارهایی مناسب برای تبلیغات و تجارت الکترونیکی تبدیل شوند.

کسب درآمد

گام های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با تولید محتوای جذاب

اولین گام  تولید محتوای جذاب و بروز است. واقعیت این است که شما با تولید این نوع محتوا می‌توانید روی افزایش تعداد مشترکین و فالوورهای خودتان حساب باز کنید. این راهکار نه فقط برای رسانه‌هایی مثل فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام کاربردی است، بلکه استفاده از آن برای وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، روزنامه‌ها و سایر رسانه‌های چاپی نیز دارای اثرات چشم‌گیری دارد.

بعضی اوقات مردم دقیقا نمی‌دانند که به دنبال چه مطلبی می گردنند. فراموش نکنید که اکثر، اوقات تولید و انتشار محتوای خلاق و پرجاذبه به جای کپی‌برداری از محتواهای مشابه در سایر صفحات شبکه‌های اجتماعی طرفداران بیشتری را به خواهد کرد و برای مخاطب شما تازگی دارد.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با استفاده از محتوای شوک‌آور

درست است که محتوایی با این مضمون محتوای شوک‌آور توجه خیلی از مخاطبان شما را به خودش جلب می‌کند اما باید بدانید که نباید برای رسیدن به هدف‌تان زندگی خود را با خطر مواجه کنید، هرچند که این روزها بسیاری از افراد استفاده از این نوع محتوا را تنها دلیل افزایش حساب بانکی خود می‌دانند.

 با مقاله کسب و کار و موفق در مجله توسعه دهندگان همراه ما باشید .

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با پست‌هایی که مثل ویروس منتشر می‌شوند

ممکن است انتشار یک مطلب، یک تفکر، یا حتی یک مفهوم خاص اتفاقات خیلی خوبی را برای شما رقم بزند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که تقریبا همه کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره مطلب شما صحبت می کنند و یا آن را در تویتر کرده است و یا در صفحات شخصی خود منتشر می‌کنند، درست مثل ویروسی که همه جا را فرا می‌گیرد. برای این کار باید سعی کنید تا با استفاده از روش‌های یاد شده بهترین محتوا را تولید می کند.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با  فالوورهایی که به مشتریان دائمی تبدیل می‌شون

هیچ وقت نباید قدرت مشتریان خود را فراموش کنید. آن‌ها مثل پلت‌فرم منحصر‌به‌فردی است که هر کسی را قادر به حمایت از تولیدکنندگان محتوا می‌کنند. موسیقی‌دانان، نویسندگان، هنرمندان و افرادی با استعدادهای منحصر‌به‌فرد از جمله کسانی است که از این موضوع استقبال کرده و به‌دنبال معرفی خود در سطح جهانی است.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

 کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با یوتیوب

یوتیوب هر ماه بیش از ۱ میلیارد کاربر مجزا دارد: این حجم از مخاطب بسیار زیاد است. بسیاری از افراد در این فضا به کسب درآمد مشغول هستند: یوتیوب تنها در برنامه‌ی مشارکت یوتیوب، یک میلیون ویدیوساز در اختیار دارد. با هر ۱،۰۰۰ بازدید، شما می‌توانید بازده تقریبی ۲-۴ دلاری داشته باشید. ممکن است رقم زیادی به نظر نیاید، ولی اگر با ۱۰۰ ویدیو که هر کدام ۵،۰۰۰ بازدید گرفته‌اند بررسی کنید، خواهید دید که این رقم به ۱،۰۰۰-۲،۰۰۰ دلار می‌رسد. این رقم بسیار خوبی است.

از یوتیوب برای هدایت ترافیک به وب‌سایت‌تان استفاده کنید. اگر وب‌سایتی دارید که درآمدسازی می‌کند، به ترافیک نیاز دارید. شما می‌توانید با کمک یوتیوب نه تنها ترافیک به دست بیاورید بلکه آن را افزایش دهید. با Creator Playbook شروع کنید. وقتی دست به کار شدید، برخی محتواهای قدیمی را به ویدیو تبدیل کنید، و ویدیوهای جدید نیز بسازید. حتما در خط اول توضیحات ویدیوی‌تان لینک وب‌سایت‌تان را قرار دهید، تا بتوانید ترافیک یوتیوب را به جایی که می‌خواهید هدایت کنید.
محصولاتی خلق کنید و آن‌ها را در یوتیوب ترویج کنید. اگر محصولات خودتان را خلق می‌کنید یا دوست دارید این کار را انجام دهید، یوتیوب راه‌های نامحدودی را برای ترویج محصولات‌تان و فروختن‌شان به شما پیشنهاد می‌کند. محصولاتی که می‌توانید تولید کنید عبارتند از کتاب الکترونیک، اپلیکیشن، کارهای هنری و موسیقی.

محصولات خودتان را خلق کنید، و آن‌ها را به یک سبد خرید اضافه کنید. سپس از یوتیوب برای ترویج آن‌ها استفاده کنید. در قسمت توضیحات ویدیوی‌تان به محصول‌تان لینک بدهید، تا بازدیدکنندگان بتوانند آن محصول را خریداری کنند.

کسب درآمد با یوتیوب

 کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی می باشد که در ایران و در فضای مجازی به شدت طرفدار پیدا کرده و تعداد اعضای این خانواده هر روز بیشتر و بیشتر می شود. اینستاگرام به اندازه­ فیسبوک کاربرد دارد اما کسب و کار های کوچک از اینستاگرام به عنوان منبع اصلی درآمدشان نام می­ برند.

کمی به اطرافتان نگاه کرده و تعریف مدیریت برای خودتان کنید تا موفق شوید. امروز در جامعه ایران دست هر فردی یک دستگاه موبایل هوشمند وجود دارد که پس از انجام کارهایش حداقل روزانه ۲ الی ۳ ساعت از وقت خود را با این موبایل می گذارند. او با گوشی اش بازی می کند و یا اخبار روز را پیگیری کرده یا فیلم و تصویر می بیند و پیام می دهد. در همین حال روی اکثر موبایل های هوشمند ایرانی یک یا چند شبکه اجتماعی رایج وجود دارد که هرازگاهی میتوان به آن ها نگاهی انداخت.

مقاله بهترین ایده های کسب و کار کوچک در ایران را در سایت تدسا بخوانید .

در این بین رسیدن به مشتری و خریدار و برقراری ارتباط صحیح با او برای فروش محصولات از مهم ترین مسائل است. حالا که همه در حال استفاده از تکنولوژی و جدید گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی نصب شده بر روی آن هستند، باید فرصت را قدر دانست و از همین شبکه ها به مشتریانتان نزدیک شد و ارتباط برقرار کرد.

کسب درآمد با اینستاگرام

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با تلگرام

درآمد کانال های تلگرام و تبلیغات در تلگرام به تعداد اعضای آن ها بستگی دارد. اگر دقیق تر می خواهید بدانید چند تا از کانال های معروف را ذکر می کنم تا با نرخ درآمد آن ها آشنا شوید. کانالی مثل گیزمیز برای هر تبلیغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می کند.

این کانال ها حتی از طریق افزایش عضو برای کانال های دیگر نیز درآمد کسب می کنند. این افزایش عضو با ارائه کردن محتوای جدید در کانال و فرستادن پیام های کانال به گروه ها برای جذب مخاطبین یا از طریق نوتیفیکشن یا اجباری عضو کردن صورت می گیرد. افزایش عضو نیز از طریق نوتیفیکشن بهای ویژه و متفاوت با افزایش عضو از طریق اد کردن اجباری دارد. برای اینکه قیمت ها را متوجه شوید دوباره سراغ کانال گیز میز می روم. در این کانال افزایش عضو از طریق اد کردن اجباری به ازای هر ۱۰ هزار عضو ۵۰۰ هزار تومن و به ازای هر ۱۰۰ هزار عضو ۵ میلیون تومان است. قیمت هر هزار عضو از طریق افزایش عضو بوسیله ی نوتیفیکشن، ۱۴۰ هزار تومان است.

کسب درآمد با تلگرام
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website