0
  • No products in the cart.
 

مدیریت تجربه مشتری با استفاده از تولید محتوا

مدیریت تجربه مشتری با استفاده از تولید محتوا

مدیریت تجربه مشتری با استفاده از تولید محتوا

تجربه مشتری یعنی این که با استفاده از شناخت خوب و درستی که از مشتری بدست آورده ایم، سلیقه ها و علایق او را به خوبی بشناسیم و تجربه ای مختص به آن مشتری برایش رقم بزنیم. مشتری ها ، از برندها در کلیه مراحل خرید انتظارات متفاوتی دارند. آنها از شما توقع دارند که همراهشان باشید و راهنماییشان کنید، به مشتریان اهمیت بدهید و برای آنها مراحل خرید را شخصی سازی کنید. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

در حالی که هرروز به اهمیت تجربه مشتری افزوده می شود اما، همچنان یکی از چالش هایی است که بازاریابان با آن دست و پنجه نرم می کنند.
با افزایش تقاضا برای تجربه مشتری، بازاریابان باید به دنبال تکنولوژی باشند که با استفاده از پردازش زبان طبیعی و تجزیه و تحلیل داده ها به آنها در تولید یک محتوای موثر کمک کند.این روزها، هوش های مصنوعی نقش این تکنولوژی را ایفا می کنند و به 5 روش می توانند به شما در نگهداری مشتریانتان کمک کنند:

1. ارائه اطلاعات قابل قبول براساس داده های مشتریان

به جهت ایجاد استراتژی های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان، باید اطلاعات قابل قبولی درمورد آنها داشته باشیم. تکنولوژی های روز دنیا به بازاریابان کمک می کنند تا به راحتی به داده های بیشتری دسترسی داشته باشند و بتوانند به وسیله این اطلاعات به نتایج مورد نظر برسند.
ممکن است هم اکنون شما در حال استفاده از ابزارهای تحیلی متفاوتی باشید و ترجیح بدهید با همان روند به کار خود ادامه بدهید. اما بهتر است بدانید که شاید این ابزارها دارای نواقصی باشند که نتوانند به خوبی از پس کار شما برآیند. ما به شما پیشنهاد می کنیم با به روزرسانی تکنولوژی خود، اطلاعات دقیق تری بدست آورید و از طریق آنها استراتژی بازاریابی اثرگذارتری طراحی کنید.

2. ارتقای سطح مشتریان

همانطور که اهمیت شخصی سازی تجربه مشتریان افزایش پیدا می کند، لازم است اطلاعات بیشتری نیز در این مورد کسب کنید. شما باید بدانید که چه کسانی در شرکت مورد نظرتان کار می کنند. چرا که ممکن است گاهی برخی از سرنخ های مهم تان را با بی توجهی از دست بدهید.
بازاریابان به ابزارهای مدرن نیاز دارند تا اطلاعات مربوط به مشتریان خود را کامل کنند و از این طریق، به راحتی با افزایش سرنخ ها به افزایش درآمد کمک کنند. اگر بتوانید به طور مداوم با مشتریان خود در تماس باشید، به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها را در مسیر چرخه خرید به مراحل بعد بفرستید.

مدیریت تجربه مشتری با استفاده از تولید محتوا

3. محتوای سفارشی برای سفر مشتری

تولید محتوا مطابق با جایگاه سرنخ هایتان آنها را به مشارکت بیشتر تشویق می کند و باعث حرکت رو به جلوی آنها در فرآیند خرید می شود.
استفاده از تکنولوژی در این مرحله می تواند به شما در یافتن بهترین کانال های انتشار محتوا، اطلاعات بدهد و کمک کند تا به وسیله اطلاع رسانی درست، سرنخ ها را به مشتری واقعی تبدیل کنید.
علاوه بر این، شما می توانید فیلم ها، آموزش ها، پست ها، کتاب های الکترونیکی قابل دانلود و وبینارهای مناسب را پیدا کرده و در اختیار مشتری قرار دهید.
تهیه محتوای سفارشی باعث می شود که تلاش های شما هدر نرود و همیشه محتوای مناسب با سفر خریدار را در اختیار داشته باشید.

4. انتشار محتوا در زمان مناسب

سعی کنید محتوای خود را در زمان و مکان مناسب منتشر کنید. پیدا کردن زمان مناسب و کانال مناسب تبلیغ و انتشار محتوا، یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی است که شما به عنوان یک بازاریاب با آن مواجه هستید.
یک زمان بندی نامناسب می تواند کمپین موفق شما را به یک کمپین ناموفق تبدیل کند. پس آن را دست کم نگیرید.

5. نتیجه کار را بررسی کنید

یک ایده خوب زمانی موفق است که نتیجه خوبی داشته باشد. باید بدانید که بررسی نتیجه کلی کارهایتان به شما در درک بهتر رقابت با برندها و ارتباط با مشتریان کمک بسیاری می کند.
در این بخش، بازاریابان می توانند با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها به مشتریان پیام ارسال کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند تا از این طریق نظرشان را درمورد محصول یا خدمات ارائه شده جویا شوند و نتیجه کار خود را بدانند.

همچنین آنها جنبه های متنوع تبلیغات و استراتژی بازاریابی خودشان را نیز می توانند از این طریق بررسی کنند.  برای جمع بندی می توان گفت همان گونه که تجربه مشتری اهمیت دارد، نگه داشتن او نیز مهم است. به همین دلیل بازاریابان به اطلاعات و ابزارهای مدرن نیازمند هستند تا به موفقیت نزدیک و نزدیک تر شوند.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website