0
  • No products in the cart.
 

روش های خلاق برای آموزش به تیم فروش

روش های خلاق برای آموزش به تیم فروش

روش های خلاق برای آموزش به تیم فروش

مطمین باشید که تیم فروش شما بدون آموزش های لازم، دچار اشتباهاتی خواهد شد و به خوبی رشد نخواهد کرد. در این حالت افراد کارآزموده دچار رکود می شوند و افراد تازه وارد نیز مدیران ضعیفی خواهند داشت. از بهترین روشهایی که در حفظ و نگهداری کارکنان با استعداد و توانا به شما کمک می کند، آموزش صحیح تیم فروش است. البته این آموزش ها باید به صورتی باشند که تاثیر داشته باشند. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

1. محتوای ارزشمند برای آنها به اشتراک بگذارید

منابع آموزش برای تکنیک های فروش، نامحدود هستند. این موضوع را تنها با یک جستجوی ساده نیز متوجه خواهید شد. اما توصیه ما این است که همیشه به سراغ سایت های معتبر بروید. Neil Patel، John Barrows، Matt Heinz و Life Long Learning ازجمله بهترین سایت ها برای آموزش تیم فروش شما هستند.
شما می توانید با استفاده از این سایت ها منبعی کوچک و ارزشمند برای کارمندان تازه کار خود راه اندازی کنید.

2. از آموزش الکترونیکی استفاده کنید

معمولا شرکت ها چشم‌انداز، اهداف و سیاست‌های خاصی دارند که تیم فروش باید به طور کامل درمورد آنها آموزش هایی را دریافت کند. این آموزش ها می توانند از طریق آموزش های الکترونیکی باشند. کارمندان فروش شما با آموزش مناسب قادر خواهند بود نگرانی ها و مسائل مربوط به مشتریان را بطور دقیق بررسی کنند. این کار به درک بهتر مشتریان و تولید محصولی مطابق با سلیقه و نیاز آنها کمک می کند.
یکی از بزرگترین مزایای آموزش الکترونیکی این است که کارمندان شما می توانند در هرکجای دنیا که باشند، از آن بهره مند شوند. پس اگر سوالی بوجود بیاید و نیاز به پاسخ سریع داشته باشند، آن پاسخ سریعا در دسترس خواهد بود.

روش های خلاق برای آموزش به تیم فروش

3. از راه دوستی وارد شوید

حرفه ی فروش یکی از هیجان‌انگیزترین کار‌های دنیاست، به همین خاطر بسیاری از مردم به این حرفه علاقه مندند. این کار برای افراد تازه کار با چالش های زیادی روبروست اما فراموش نکنید که این مشکل با ایجاد یک سیستم دوستانه در محیط‌ کار، حل خواهد شد. شما باید برای کارمندان خود محیطی فراهم کنید که در آن بتوانند به راحتی سوالات خود را مطرح کنند و از تجربیات سایرین بهره مند شوند.
به گفته پیتر تربیک، مدیرعامل شرکت GO Transcript، همکاری کارمندان تازه کار با افراد باتجربه یک راه عالی برای دستیابی سریع به پیشرفت کار خواهد بود. این راه نه تنها فضای کاری دوستانه تری را ایجاد می کند بلکه منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه ها نیز می شود.

4. دوره های آموزشی را به صورت کوتاه مدت برگزار کنید

طبق مطالعات انجام شده، از یک سخنرانی یک ساعته تنها 10 الی 18 دقیقه آن موثر واقع می شود؛ جالب است بدانید که کارمندان شما تنها 14 دقیقه از یک ساعت را روی آموزش مورد نظر تمرکز می کنند. در نتیجه آموزش شما تاثیر بسیار کمی خواهد داشت.
این نکته را در نظر بگیرید که دوره های آموزشی شما باید کوتاه، جذاب و مفید باشند.

5. از داده هایتان در جهت توسعه عملکردتان استفاده کنید

تیم فروش شما همیشه با نتایجی که بدست می آورد، سنجیده می شود. درنتیجه سعی کنید کارمندان خود را عادت بدهید که هرروز ( بهتر است هر 15 دقیقه) کارهای خود را ارزیابی و کمبودهایشان را جبران کنند. نتایج بدست آمده، اطلاعاتی خوبی در اختیار شما خواهند گذاشت.
پیشرفت کار در بخش آموزش شامل تمام بخش ها می شود. اطلاعاتی که شما از طریق ارزیابی کارهای خود کسب می کنید می تواند برای بهبود عملکرد تمام بخش ها، از طراحی قالب های ایمیل گرفته تا تولید محتوای فروش، مفید باشد.
امروزه، اطلاعات جامعی که از این ارزیابی ها بدست می آیند به قسمت مهمی از کسب و کارها تبدیل شده اند. این اطلاعات، صاحبان کسب و کارها را قادر می سازند تا با کمترین هزینه و زمان به کارآمدترین راهکارها برسند.

قدرت کارمندان شما چقدر است؟

از مهمترین فعالیت هاییکه صاحبان کسب و کار باید به آن توجه کنند، ایجاد یک تیم فروش قوی و کار درست است. کمک به آموزش تیم فروش می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت و موفقیت کار شما داشته باشد. مطمین باشید زمانی را که صرف آموزش به تیم فروش خود می کنید را هدر نخواهید داد.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website