0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF چاقی ممنوع از بهنام پریان

کتاب الکترونیکی PDF چاقی ممنوع از بهنام پریان

کتاب الکترونیکی PDF  چاقی ممنوع – بهنام پریان 

کتاب چاقی ممنوع  از  بهنام پریان  در قالب کتاب الکترونیکی  PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

علایم و پیامدهای چاقی

اغلب افراد دچار اضافه وزن از اعتماد به نفس پایین و ترس های بیهوده و بی دلیل رنج می برند. آن ها حتی در بخش های بهداشتی، تبعیض هایی بین افراد قایل شده، تحمل آن ها در برابر گرمای محیط کمتر است، در انجام فعالیت های فیزیکی دچار مشکل بوده و به دلیل فیزیکی و یا روان شناختی، مشکلات جنسی دارند. به نظر می رسد این مشکلات اجتماعی و روان شناختی حتی بیش از مشکلات جسمی مربوط به چاقی، افراد مبتلا به این عارضه را آزار می دهند.

خطرات چاقی شکمی در خانم ها

چربی دور شکم صرفا یک مسئله ی مربوط به زیبایی و تناسب اندام نیست. بلکه تجمع چربی در این ناحیه خطراتی نیزبرای سلامتی به همراه دارد. بدون شک سبک زندگی ما و نوع تغذیه مان باعث میشود که چربی ها به مرور زمان دورشکم جمع شده و مشکل شکم بزرگ را به وجود بیاورند. باید بدانید که تعداد خانمهایی که از مشکلات قلبی عروقی ودیابت نوع 2 رنج میبرند در سرتاسر جهان رو به افزایش است و چربی های دور شکم در بروز این مشکلات بی تأثیرنیستند. در این مطلب، شما به خصوص خانم ها را بیشتر با این مشکل و عوارض ناشی از آن آشنا می کنیم و توصیه هایی برای مقابله با چربیهای دور شکم ارائه می دهیم.

خطرات ناشی از چربی های شکمی

به عقیده ی متخصصان تغذیه، افزایش چربی شکمی در خانم ها معمولا از سن 40 سالگی کلید می خورد. در این سنین با تغییرات از قبیل افت متابولیسم یا همان سوختوساز بدن مواجه میشود در نتیجه چربی کمتری می سوزاند.علاوه بر این بدن خانم ها استروژن کمتری ترشح میکند و نتیجه ی این تغییرات به افزایش وزن منجر میشود.خطرناک ترین بخش افزایش وزن به افزایش چربی ها در ناحیه ی دور شکم مربوط می شود و…….


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان چاقی ممنوع از بهنام پریان

حجم دانلود: 18 صفحه – 1.70Mb

پسوند فایل:  PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website