0
  • No products in the cart.
 

چرا کسب و کارها نیازمند سیستم مدیریت یادگیری هستند؟

چرا کسب و کارها نیازمند سیستم مدیریت یادگیری هستند؟

چرا کسب و کارها نیازمند سیستم مدیریت یادگیری هستند؟

همه کسب و کارها، بزرگ و کوچک، می توانند از سامانه مدیریت یادگیری بهره مند شوند.بر اساس تحقیقاتی که توسط ATD انجام شده است، شرکت ها به طور میانگین در هر سال برای هر کارمند، معادل 1888 دلار برای آموزش مستقیم می پردازند. این عدد برای شرکت هایی با کمتر از 500 کارمند است. برای شرکت های متوسط که هر کدام از 500 تا 9999 کارمند دارند، هزینه های متوسط حدود 838 دلار برای هر کارمند است. با این حال، با یک نرم افزار آموزش مجازی LMS ، کارفرمایان توانسته اند این هزینه را به کمتر از 100 دلار برای هر کارمند کاهش دهند. تفاوت هزینه فاحش است و نشان از ارزش بسیار بالای استفاده از یک سیستم مدیریت یادگیری برای شرکت های کوچک و متوسط دارد.در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: از بین بردن نیاز به برون سپاری آموزش ها

هنگامی که یک کسب و کار از یک سیستم مدیریت یادگیری lms برای آموزش استفاده نمی کند، اغلب مجبور به برون سپاری آموزش می شوند. به عنوان مثال، آنها ممکن است کارمندان را برای آموزش به بیرون بفرستند، یا اینکه حرفه ای ها یا شرکت ها برای انجام آموزش به سازمان دعوت کنند. استفاده از این روش های آموزش به این معنی است که آموزش نه تنها هزینه و وقت گیر خواهد بود، بلکه قابلیت سفارشی سازی نیز نخواهد داشت. در حقیقت وقتی که آموزش برون سپاری می شود، کارکنان اطلاعات از قبل آماده شده ای را دریافت می کنند که با نیازهای آنها متناسب نیست. ممکن است اطلاعات هیچ ارتباطی با سازمان نداشته باشند و این به این معنی است که احتمال اینکه کارکنان اطلاعاتی را که از آموزش برون سپاری شده دریافت می کنند را حفظ کنند یا از آن استفاده کنند، کم می شود.

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: آموزش شخصی سازی شده

در بالا به این موضوع اشاره ای شد، اما این موضوع به خودی خود مهم است. آموزش های شخصی برای اثربخشی ضروری است و این چیزی است که اکثر شرکت های کوچک نمی توانند بدون سیستم مدیریت یادگیری ارائه دهند. با یک سیستم مدیریت یادگیری، کسب و کارهای کوچک می توانند محتوای آموزشی کاملا ابتکاری و منحصر به فرد خود را از ابتدا ایجاد کنند، و برایشان وقت گیر هم نخواهد بود. سیستم های مدیریت یادگیری و یادگیری الکترونیکی در نهایت به کسب و کارهای کوچک فرصت می دهد تا از آموزش های فردی و توسعه به شیوه ای که تاکنون نتوانسته بودند استفاده کنند.

سیستم مدیریت یادگیری

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: حفظ و رعایت قوانین (COMPLIANT)

عدم رعایت چارچوب برای کسب و کارها، با هر اندازه ای، از جمله کسب و کارهای کوچک، می تواند بسیار گران و زیان آور باشد. عدم رعایت چارچوب می تواند مسائل قانونی و مالی ایجاد کند و می تواند به سرعت به یک کابوس روابط عمومی تبدیل شود، به ویژه در دوران رسانه های اجتماعی. یک سیستم مدیریت یادگیری اجازه می دهد تا کارفرمایان به طور کامل در مورد مسائل مربوط به الزامات قانونی را به کارکنان خود آموزش دهند. این فقط یک آموزش اولیه نیست که از طریق سیستم آموزش الکترونیکی lms در دسترس باشد. کارفرمایان می توانند محتوا مربوط به الزامات قانونی را در سیستم مدیریت یادگیری را ذخیره کنند تا کارکنان بتوانند در طول زمان هایی که به آن نیاز دارند به آن دسترسی داشته باشند. در صورت نیاز و تغییر در قوانین و مقررات، به روز رسانی محتوای آموزش آن در نرم افزار ال ام اس نیز آسان است.

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: آموزش کارکنان راه دور

کارفرمایان به صورت روزافزونی، به استخدام کارکنان از راه دور علاقه نشان می دهند،  کارکنانی که از نقاط مختلف کشور یا جهان می توانند برای شرکت آن ها کار کنند. استخدام کارکنان از راه دور، به لطف پیشرفت فن آوری ارتباطات، بیشتر از همیشه در دسترس است، اما در مورد آموزش این کارکنان مشکلاتی وجود دارد. کارکنان از راه دور، به دلیل عدم حضور جسمی در محل، ممکن است به همان سطح توسعه و آموزش دقیق دسترسسی نداشته باشند. سیستم های مدیریت یادگیری این مانع را از بین می برند، زیرا هر کسی می تواند از هر مکانی به آموزش های مشابه با کیفیت دسترسی پیدا کند. سیستم های مدیریت یادگیری راه را برای دریافت اطلاعات مداوم توسط کارکنان هموار می کنند.

آموزش کارکنان راه دور با سسیستم مدیریت یادگیری

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: مسیر های شخصی آموزش

تئوری یادگیری بزرگسالان مبتنی بر این ایده است که هر کس به طور متفاوتی یاد می گیرد. کارکنان قصد کسب سطوح مختلفی از مهارت را دارند، با سطوح مختلفی با تکنولوژی راحت هستند، و با سرعت های مختلف یاد می گیرند. سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی lms اجازه می دهد تا کارکنان آموزش خود و مسیر توسعه خود را به نحوی که برای آنها بهتر است انجام دهند، هدایت کنند و به آنها کمک می کند تا بهترین اطلاعات را حفظ کنند.

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: آموزش گروهی متفاوت

حتی در کسب و کارهای نسبتا کوچک، گروه های مختلف باید به روش های مختلف آموزش ببینند. به عنوان مثال، کارکنان خدمات مشتری شما به نوعی آموزش متفاوتی نسبت به متخصصان منابع انسانی شما نیاز دارند. با یک سیستم مدیریت یادگیری، امکان ایجاد و ارائه آموزش به گروه های مختلف با اهداف متفاوت فراهم می شود.

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: اندازه گیری عملکرد کارکنان

سنجش عملکرد کارکنان چیزی بود که قبل از پیاده سازی گسترده سیستم مدیریت یادگیری واقعاً دشوار بود. با سیستم lms، کسب و کارها نه تنها می توانند، چگونگی توسعه کارکنان خود را ببینند، بلکه می توانند با استفاده از داده های مرکزی آن ها را پیگیری کنند. این به کارفرمایان کمک می کند تا کسی را که ممکن است عملکرد نامناسب داشته باشد را بشناسد و سپس کمک می کند تا انجام کارهایی که برای بهبود کارایی او لازم است را پیگیری کند. مشاهده و ارزیابی کارکنان با استفاده از یک سیستم مدیریت یادگیری تنها روند سازمان برای استفاده از ال ام اس در این زمینه نیست. همچنین این امکان وجود دارد که که میزان درک کارکنان پس از تکمیل یک ماژول آموزش را بررسی کنیم. داده های به دست آمده در یک سیستم مدیریت یادگیری همچنین می تواند نشان دهد که برای بهبود اثربخشی، اعمال چه تغییراتی روی روش آموزش و مواد آن می تواند مفید باشد.

اندازه گیری عملکرد کارکنان با سامانه مدیریت یادگیری

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: اندازه گیری ROI (بازگشت سرمایه)

با یک سیستم مدیریت یادگیری، کسب و کار ها نه تنها می توانند عملکرد کارکنان را به طور خاص اندازه گیری کنند، بلکه می توانند ROI کلی را برای تمام طرح های آموزشی خود مشاهده کنند. مهم این است که آموزش به اهداف و نتایج کسب و کار مرتبط باشد، اما اگر شما راهی برای اندازه گیری موفقیت آموزش و توسعه نداشته باشید، نمی توانید این اتصال را انجام دهید. خوشبختانه داده های یک سیستم مدیریت یادگیری به تعیین یک ROI خاص کمک کند.

دلایل استفاده از سیستم مدیریت یادگیری: ایجاد یک مرکز شناختی مرکزی

سرمایه فکری یکی از مؤلفه های کلیدی هر کسب و کار است که می تواند در جهت نوآوری به کار گرفته شود. سیستم مدیریت یادگیری یک مکان مرکزی و ساده برای نگهداری دانش ارائه می کند. این می تواند رشد کند و به راحتی از طریق یک سیستم مدیریت یادگیری به اشتراک گذاشته شود و می تواند فرصتی جدید برای فرهنگ نوآوری ایجاد کند. اگر اطلاعات در یک مکان ثبت و ذخیره نشود، ممکن است بی استفاده بمانند یا از دست بروند. این دست نگرانی ها با اجرای یک سیستم مدیریت یادگیری کاهش می یابد. همه منابع در یک مکان قرار می گیرند و هر زمان که کسی به آنها نیاز داشته باشد، در دسترس خواهند بود.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website