0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی اندیشه های ماندگار از وین دایر

اندیشه های ماندگار

کتاب صوتی اندیشه های ماندگار از وین دایر

کتاب صوتی اندیشه های ماندگار از وین دایر :

کتاب تاثیرگذار اندیشه های ماندگار ، ارائه تازه از استدیو تِدْسا (هلدینگ توسعه دهندگان )  به معرفی نیرومندترین افکار پیشوایان و فرزانگان عالم می پردازد. این کتاب حاوی سخنان تعدادی از استادان اجدادی ماست که همواره مورد تحسین و احترام ما بوده اند . این نوادر و نوابغ از سراسر دنیا و دوره های مختلف از جمله جهان باستان ،قرون وسطی ،دوره رنسنس و دوره آغاز دنیای مدرن و دنیای کنونی برخاسته اند و به داشتن علم و دانش و سیاست و کیاست شهره اند.
بخش‌هایی از کتاب اندیشه های ماندگار از وین دایر که در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه شده است :
فصل اول: همت و جسارت
هیچ گاه درباره به پایان رساندن هر چه سریعتر کارها و یا حجم و گستردگی آنها نیندیشید . تنها کافی است که از همین لحظه ها استفاده کنید و برخیزید ؛ خواه قصد داشته باشید نامه ای بنویسید و یا تلفن بزنید . همین کتاب را کنار بگذارید و به این لحظه ها چنگ بیندازید و جزء به آغاز کردن کار به هیچ چیز دیگر فکر نکنید . همین حالا تا جایی که این کتاب را خوانده اید علامت گذاری کنید , و پس از آغاز طرح موردنظرتان به مطالعه ادامه دهید . با این اقدام قابلیت های نهائی خویشتن را در حد کمال به انجام میرسانید و مفهوم این عبارت گوته بر شما آشکار می شود که :« جسارت دارای قدرت , نبوغ و اعجاز است .»
فصل دوم: آرامش مراقبه
برطبق برآوردهای صحیح روزانه حدود شصت هزار فکر متفاوت از ذهن ما میگذرد مشکل اینجاست که همان شصت هزار اندیشه ای که دیروز در ذهن ما جاری شد , امروز و فردا نیز در آن فرآیند میشود . ذهن ما لبریز از گپ زدنهای فرسوده ذهنی است . در حالی که با استفاده از سکوت و فن آرامش مراقبه می توان به فضابین اندیشه ها وارد شد و به افکار بکر و تازه دسترسی پیدا کرد و در صلح و آرامش که از نظر غالب مردم پنهان باقی مانده غوطه ور گردید .
فصل سوم: کودکانه بودن
هر گاه بتوانیم خود را در کالبد یک کودک حس کنیم , به این واقعیت چشم خواهیم گشود که در درون هر فرد بالغ , کودکی آشیان دارد که مشتاقانه مسائل است شناخته شود . وجود این کودک پر است و وجود فرد بالغ به طور معمول تهی . حضور صلح و آرامش و عشق در کودک و بی نیازی او به قضاوت و داوری ازپر بودن او حکایت میکند وجود ترسی و اضطراب , پیش داوری و خشونت در فرد بالغ در تهی بودن او دلالت دارد .

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان اندیشه های ماندگار از وین دایر:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم : استقلال

فصل سوم : تعادل

فصل چهارم : زندگی جاودانه

فصل پنجم : وجود متعالی

فصل ششم : خلوت تنهایی

فصل هفتم : امید

فصل هشتم : غم موهبت است

فصل نهم : تجسم

فصل دهم : کار

فصل یازدهم : فروتنی

فصل دوازدهم : نیروی عشق

فصل سیزدهم : اکنون

فصل چهاردهم : رنج

فصل پانزدهم : قوه تخیل

فصل شانزدهم : آرامش مراقبه

فصل هفدهم : آگاهی

فصل هجدهم : رهبری

فصل نوزدهم : خشونت

فصل بیستم : مقایسه

فصل بیست و یکم : روشن بینی

 

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

کتاب اندیشه های ماندگار از وین دایر :

فصل سوم: خلوت گزینی
ماندنی ترین تاثیر این انسانهای تکامل یافته بر من این است که این کسان حس منیت و خودپرستی را فرونشانده و آرامش ژرف و عمیقی را بر خود حاکم ساخته اند . آنان ابدا مایل نیستند که از انوار الهی شان در حهت مقاصد دنیوی سود ببرند . ذهنشان هرگزبه کالبد فیزیکی شان معطوف نیست و تقریبا حضور این کالبد خاکی را از یاد برده اند , هیچ گاه در صدد نیستند که به خاطر موهبتهای عظیمی که نصیبشان شده برای خود اعتبار کسب کنند , بلکه همه موهبتها را به خدا نسبت می دهند .
فصل چهارم:
تردیدی نیست در هر رابطه ای که پای دو نفر درمیان است , بحث و اختلاف نظر امری اجتناب ناپذیر است به اعتقاد من رد رابطه ای که دو طرف در مورد همه چیز اتفاق نظر دارند , وجود یکی از آنها غیرضروری است . فردی که از نظر روحی و اخلاقی بیشترین تفاوت را با شما دارد , مناسب ترین دوست شماست . به بیانی دیگر کسی که با رفتارو گفتارش خشم شما را بر می انگیزد و تعادل روحی شما را به کلی برهم میزند , دوست واقعی شما محسوب می شود . وقتی تحت تاثیر خشم از کوره در می روید و چراغ عقلتان به خمودی میگراید , فردی را که مولد و مسبب این خشم است استاد خود در آن لحظه به حساب آورید . آن فرد به شما می آموزد که هنوز بر اعصاب خود مسلط نیستید و نمی دانید که چگونه خشم خود را فرو نشانید و صلح و آرامش را به زندگیتان راه دهید . در میان گذاشتن احساسات و هیجانات نهانی خویش با دوست , فرزند ع محبوب و مادر همسرتان , تنها راهی است که زندگیتان را از صلح و آرامش سرشار می سازد . این کار را از موضع استقلال و صمیمیت انجام دهید و آنگاه محو و ناپدید شدن خشم و رنجش خود را شاهد باشید این کار امکان تولید و رشد درخت سمی را به طور کامل برطرف میکند .
فصل پنجم: گذشت
بخشودن را صرفا لطف و مرحمت به دیگران تلقی نکنید ؛ گذشت بار سنگین خصومت و کینه توزی را از دوش شما بر میدارد و فضای ذهنتان را برای اندیشه های مثبت و سازنده پاک و مصفا می سازد. ایثار رحم و شفقت به افرادی که اسباب رنجش شما را فراهم کردند و بی عدالتی بر شما روا داشتند به معنای قربانی شدن نیست , این معنا را میرساند که :« من تو را درک میکنم , به تو توجه دارم , خطای تو را به دیده اغماض مینگرم اما رفتارت را دوست ندارم , نمی توانم آن را تحمل کنم و امیدوارم درک کنی که چنین رفتاری پذیرفتنی نیست .

 

 

فصل بیست و دوم : انزوا

فصل بیست و سوم : بخشودن

فصل بیست و  چهارم : ترس و شجاعت

فصل بیست و پنجم : شکیبایی

فصل بیست و ششم : تاسف

فصل بیست و هفتم : تصویر ذهنی از خود

فصل بیست و هشتم : پیر نشدن

فصل بیست و نهم : شور و اشتیاق

فصل سی ام : الوهیت

فصل سی و یکم : مهربانی

فصل سی و دوم : احترام به تابعیت

فصل سی و سوم : پیروزی

فصل سی و چهارم : عمل و انجام

فصل سی و پنجم : دعا

فصل سی و ششم : قدرت ذهن

فصل سی و هفتم : تابعیت

فصل سی و هشتم : داوری

فصل سی و نهم : قدرشناسی

فصل چهلم : الهام

فصل چهل و یکم : کودکانه بودن

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website