0
  • No products in the cart.
 

۱۰ تا از بهترین شرکت های الکترونیکی دنیا کدامند؟

بهترین شرکت های الکترونیکی دنیا

۱۰ تا از بهترین شرکت های الکترونیکی دنیا کدامند؟

به نظر شما بهترین شرکت های الکترونیکی دنیا کدامند و در چه کشورهایی مستقر هستند؟

کشف یک ذره زیراتمی به نام الکترون همان چیزی است که موجب ظهور علم الکترونیک شد. اگرچه الکتریسیته برای سال‌های متمادی و طولانی مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته است اما سهم کوچکی در شگفتی‌های علم الکترونیک داشته است. شرکت های الکترونیکی بسیار زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارد. درحقیقت، شمردن تعداد این شرکت‌ها کار بسیار سختی است. رقابت بسیار زیادی هم بین این شرکت‌ها وجود دارد. هر یک از تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در تلاش است تا به رقبای خود در این فناوری پیروز شده و تسلط پیدا کند.

تمایل و اشتیاق برای بهتر شدن فضایی رقابتی را به‌وجود می‌آورد و در نتیجه ما با محصولات الکترونیکی باکیفیت بسیار زیادی روبه‌رو می‌شویم. قابل توجه است که این رقابت برای ارائه بهترین محصولات ممکن در بیشتر موارد منجر به تولید بهترین گجت‌ها شده است و این همان چیزی است که انتظار می‌رفته است. نیروی رقابت همچنان این حوزه را در مسیر رشد و پیشرفت نگه داشته است.

در این نوشتار با سایت تدسا همراه باشید تا با ۱۰ تا از بزرگترین شرکت‌های الکترونیکی دنیا و میزان درآمد آنها آشناشوید.

 

۱۰. مایکروسافت(Microsoft)

Microsoft

اساسا مایکروسافت شرکتی فعال در حوزه فناوری است اما درحال‌حاضر به ارائه گجت‌های الکترونیکی هم می‌پردازد. این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط بیل گیتس تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در امریکا قرار دارد. محصولات شناخته شده و ارزشمند مایکروسافت که استفاده از آنها هم آسان و راحت است این شرکت را به یکی از شرکت‌های حاکم در این صنعت تبدیل کرده است. ارزیابی درآمد سالانه این شرکت برابر است با ۱۵ میلیارد دلار.

 

۹. پاناسونیک(Panasonic)

Panasonic

پاناسونیک هم یکی از شرکت‌های معروف و یکی از تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی پیشرو در دنیا به شمار می‌رود. دوربین ها، تلویزیون ها، لوازم خانگی و لوازم اداری برند پاناسونیک همواره قابل اعتماد بوده و هستند. طبق مستندات موجود، درآمد سالانه این شرکت برابر است با ۱۸ میلیارد دلار.

 

۸. آی‌بی‌ام(IBM)

IBM

آی بی‌ام به دلیل پیشگام بودن و کشف امکانات فوق العاده‌ای در حوزه فناوری و فناوری یکی از معروفترین برندهای دنیا به شمار می‌رود.‌ای بی‌ام مخفف عبارت انگلیسی International Business Machines Corporation به معنای شرکت ماشین آلات بین‌المللی کسب و کار شرکتی واقع در ایالات متحده امریکا است و نمایشگاه‌ها و بازارهای فروش متعددی در بخش‌های مختلف دنیا دارد.‌ای بی‌ام از سال ۱۹۱۱ با غرور و اطمینان به ارائه خدمات خود به مشتریانش می‌پردازد و درآمد سالانه آن تقریبا برابر است با ۲۰ میلیارد دلار.

 

۷. فوجیتسو(Fujitsu)

Fujitsu

فوجیتسو، یک شرکت ژاپنی معروف و شناخته شده است. گجت‌های الکترونیکی و فناوریکی فوجیتسو به دلیل عملکرد و قابلیت اطمینان بالای آنها شهرتی جهانی دارند. این شرکت در سال ۱۹۳۵ تاسیس شد و از درآمد سالانه ۳۰ میلیارد دلاری بهره‌مند است.

 

۶. online store.com

online store.com

آنلاین استور(Online Stores Inc.) یک فروشگاه آنلاین مهیج و جذاب است که در آن محصولاتی متعدد از جمله کتاب، محصولات فناوری اطلاعات، لوازم الکترونیکی، پوشاک، مبلمان، اسباب بازی، مواد غذایی، جواهرات و غیره به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد که امروزه بیشتر مردم به فروشگاه‌های آنلاین علاقمند هستند. کالاهای شرکت آنلاین استور همیشه قابل اعتماد و از عملکرد خوبی برخوردار هستند. فروشگاه اینترنتی آنلاین استور فعالیت خود را از سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و افتخار این را دارد که هر روز محصولات متعدد خود را به مشتریانش در سرتاسر دنیا عرضه می‌کند. درآمد سالانه این فروشگاه برابر است با ۳۰ میلیارد دلار.

 

۵. دل (Dell Inc.)

Dell Inc

شرکت دل یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی و فناوریکی در دنیا است. دفتر مرکزی شرکت دل در ایالت تگزاس واقع در ایالات متحده امریکا قرار دارد و دفاتر و نمایندگی‌های این شرکت در بخش‌های کوچک و بزرگ دنیا نیز وجود دارد. درحال‌حاضر شرکت دل بیش از ۱۰۳۴۰۰ محصول را به مشتریان بین‌المللی خود به فروش می‌رساند و از درآمد سالانه ۴۰ میلیارد دلاری بهره‌مند می‌شود.

 

۴. هیولت پاکارد( اچ پی)

HP

هیولت پاکارد معروف به اچ پی یکی از تولیدکنندگان مشهور و خوش نام محصولات الکترونیکی و فناوری اطلاعات است. محصولات تولید شده توسط اچ پی عبارتند از انواع کامپیوتر، موبایل، لوازم خانگی، کامپیوترهای شخصی و دیگر محصولات متعدد و متنوع. این شرکت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و درآمد سالانه تقریبا ۵۰ میلیارد دلاری دارد. همچنین اچ پی یکی از تولیدکنندگان معروف نرم افزارها و سخت افزارهای شبکه‌ای است.

 

۳. اپل(Apple Inc.)

Apple Inc

شرکت اپل یکی از شرکت‌های پیشرو و حاکم در میان شرکت‌های حوزه الکترونیک و فناوری در دنیا به شمار می‌رود. دفتر مرکزی اپل در کشور امریکا قرار دارد و شعبه‌ها و زیرمجموعه‌های آن در تمامی شهرهای اصلی دنیا وجود دارند. درآمد سالانه اپل برابر با ۶۰ میلیارد دلار برآورد شده است اما با افزایش شهرت شرکت اپل در بین شرکت‌های رقیب، این رقم هر روز در حال افزایش است.

 

۲. فاکس‌کان(foxconn)

foxconn

فاکس کان یک شرکت تایوانی فرامِلّی معروف و کاملا شناخته شده در حوزه محصولات الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۹۷۴ تاسیس شد و از آن تاریخ با افتخار به فعالیت خود ادامه داده است. فاکس کان در برابر مشتریان خود متعهد می‌شود که محصولاتی قابل اطمینان و دارای عملکردی مطمئن را به آنها عرضه کند. این شرکت بیشتر شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های همراه در سرتاسر دنیا را در بر می‌گیرد و شاید به همین دلیل درآمد تقریبی سالانه این شرکت در مقایسه با چند سال قبل افزایش یافته و درحال‌حاضر به ۷۰ میلیارد دلار رسیده است.

 

۱. سامسونگ الکترونیک
Samsung

سامسونگ الکترونیک نخستین رتبه در لیست بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیک دنیا را به خود اختصاص داده است. سامسونگ شیوه مدیریت چالش‌های پیش رو را به خوبی می‌داند و کالاهای الکترونیکی و تلفن‌های هوشمند شگفت‌انگیز و بی‌نظیری را برای مشتریان خود عرضه می‌کند. درآمد سالانه سامسونگ برابر با ۹۰ میلیارد دلار ارزیابی شده است. گفته می‌شود که نخستین تلفن مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر در سال ۲۰۱۷ توسط سامسونگ به بازار عرضه شد.

 

شرکت‌هایی که در این فهرست معرفی شدند، بیشترین میزان فروش این محصولات را به ثبت رسانده‌اند و به همین دلیل شناخته شده و معروف هستند. درواقع مسئله مهم این است که این شرکت‌ها به همین شیوه روند پیشرفت خود را ادامه دهند و همچنان در جهت رشد و ارتقاء دنیای شگفت‌انگیز گجت‌های الکترونیک گام بردارند.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website