0
  • No products in the cart.
 

۳ توصیه برای اینکه راحت‌تر گرین کارت آمریکا را دریافت کنید

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > ۳ توصیه برای اینکه راحت‌تر گرین کارت آمریکا را دریافت کنید

۳ توصیه برای اینکه راحت‌تر گرین کارت آمریکا را دریافت کنید

شاید گرین کارت آمریکا واقعا بلیطی برای تحقق رویای امریکایی منحصر به‌فرد شما باشد. برای بالا بردن شانس دریافت گرین کارت آمریکا از همه مهم‌تر این است که روی اثبات شایستگی‌تان تمرکز کنید. هر سال میلیون‌ها نفر امیدوارانه برای برنامه‌ی ویزای گوناگونی (DV) امریکا (گرین کارت لاتاری) درخواست می‌دهند تا یک از ساکنان قانونی ایالات متحده شوند.

در حقیقت بدون کمک، بیش از ۸۰ درصد درخواست‌کنندگان برنامه‌ی ویزای گوناگونی رد صلاحیت می‌شوند.

 

۳ توصیه که برای دریافت گرین کارت آمریکا به شما کمک می‌کند

  • شایستگی کشور مادری‌تان را برای این برنامه بررسی کنید. فقط بومیان کشورهایی مجاز به درخواست دادن برای این برنامه هستند که درحال‌حاضر نرخ مهاجرت به امریکا در آنها کم است. این یعنی شما باید در یکی از کشور مجاز متولد شده‌باشید، اگر فقط شهروند آن کشور باشید واجد شرایط نیستید. ممکن است کشورهای مجاز هر سال تغییر کند، بنابراین هر سال بررسی کنید تا ببینید آیا کشور شما تایید شده است یا خیر.
  • به جزییات اهمیت بدهید. کوچک‌ترین ایرادهای تایپی، جاافتادگی، و خطا در وارد کردن اطلاعات می‌تواند باعث رد صلاحیت شما برای شرکت در برنامه‌ی DV شود و همین‌طور هم خواهدشد. برای عکس‌ها نیز شرایط کاملا قاطع و مشخصی وضع شده است، و بسیاری از آدم‌ها حتی برای جزیی‌ترین اشتباهات سهوی به‌طور خودکار رد صلاحیت می‌شوند.
  • از یک سرویس مهاجرت کمک بگیرید تا مطمئن شوید درخواست‌تان با موفقیت ارسال شده است. نهادهای خصوصی از قبیل سازمان جهانی گرین کارت امریکا (GUSGC)، با بررسی دقیق و همه‌جانبه‌ی درخواست شما و با پایبندی به قواعد دقیق وزارت امور خارجه‌ی امریکا، حضور شما را در این برنامه تضمین می‌کنند.

اصول اولیه‌ی برنامه‌ی ویزای گوناگونی (DV)

برنامه‌ی ویزای گوناگونی، که با عنوان لاتاری گرین کارت نیز شناخته می‌شود، یک برنامه‌ی سالانه است که وزارت امور خارجه‌ی امریکا برگزار می‌کند. هدف از این برنامه ایجاد گوناگونی در جمعیت امریکا به واسطه‌ی صدور گرین کارت برای شهروندان کشورهایی است که تعدادشان در جمعیت امریکا کافی نیست. هر سال به ۵۵۰۰۰ درخواست‌کننده گرین کارت داده می‌شود و این افراد فرصت زندگی، کار، تحصیل یا آغاز یک کسب و کار را در امریکا به‌دست می‌آورند.

اگر با موفقیت وارد برنامه‌ی DV نشده باشید، نمی‌توانید برای دریافت گرین کارت شانسی داشته‌باشید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website