0
  • No products in the cart.
 

آنچه که باید درمورد وب سایت های کسب وکارهای کوچک بدانید

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > بازاریابی و فروش  > آنچه که باید درمورد وب سایت های کسب وکارهای کوچک بدانید
اهمیت وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

آنچه که باید درمورد وب سایت های کسب وکارهای کوچک بدانید

طبق آخرین گزارش  از سایت Clutch، کمتر از نیمی از کسب وکارهای کوچک ( 46% از آن ها ) دارای وب سایت نیستند. این گزارش بر اساس داده هایی است که از بررسی بر روی 350 مدیر و صاحبان بنگاه های اقتصادی کوچک که دارای 1 تا 10 کارمند بوده اند و درآمد سالیانه کمتر از 1 میلیون دلار داشته اندجمع آوری و اعلام گردیده است.در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

انچه که باید در مورد وب سایت کسب و کارهای کوچک دانست

انچه که باید در مورد وب سایت کسب و کارهای کوچک دانست

 

32% از شرکت هایی که وب سایت نداشته اند، علت نداشتن وب سایت را ربط نداشتن آن به کسب وکار و یا صنعت شان دانسته اند. 30% از آن ها علت را هزینه وب سایت بیان کرده اند و 12% دیگر این گونه بیان کرده اند که به جای وب سایت، پروفایل در رسانه های اجتماعی دارند.

دلیل که شرکت شما وب سایت ندارد

                                   دلیلی که شرکت شما وب سایت ندارد

توضیح شکل 2 : به چه علت شرکت ها وب سایت ندارند؟ بزرگترین دلیل را بی ربط بودن به صنعت یا کسب وکارشان میدانند. دلایل دیگر استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان جانشین وب سایت، هزینه های وب سایت، فقدان دانش تکنیکی و نیاز به حمایت مداوم و … است.

3/2 کسب وکارهایی که وب سایت داشته اند ( 68% آن ها ) بیان کرده اند که وب سایت شان موبایل پسند ( mobile friendly ) است. 13% این شرکت ها تصمیم گرفتند که وب سایت شان را امسال موبایل پسند ( mobile friendly ) کنند.

mobile friendly

                                                            (mobile friendly)

توضیح عکس 3 : 44 % از وب سایت ها موبایل پسند ( Mobile friendly ) هستند و باقی استراتژی های متفاوتی برای موبایل پسند شدن دارند. 40 % از صاحبان کسب وکارهای کوچک که وب سایت های برتر دارند برنامه ریزی کرده اند که امسال در سئو بهینه سازی موتور جستجو سرمایه گذاری کنند و وب سایت شان را تغییراتی دهند و بهتر کنند و 30 % از آن ها در تعاملات اجتماعی و 39% از آنها در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنند.

وب سایت
توضیح عکس شماره 4 : در وب سایت شرکت ها بیشترین قسمت هایی که باید تغییر کند، سئو، تعاملات اجتماعی با کاربر، محتوا و طراحی و … است.
کسب وکارهای کوچک می بایست برای موفقیت، وب سایت های خود را مورد بررسی قرار دهند و برای بهبود آن تغییراتی در زمینه سئو، محتوا، تعاملات اجتماعی موبایل پسند بودن انجام دهند.
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website