0
  • No products in the cart.
 

بازاریابی ویدئویی قلب دنیای بازاریابی است

بازاریابی ویدئویی قلب دنیای بازاریابی است

بازاریابی ویدئویی قلب دنیای بازاریابی است

بازاریابی ویدئویی با توجه به یکپارچگی اجتماعی و سرمایه‌گذاری غول‌های اینترنتی، به عنوان یکی از ستاره‌های نوظهور در راهروهای بازاریابی انتخاب شده‌است و موقعیتی حیاتی در برنامه‌های بازاریابی شرکت‌های مهمی کسب کرده‌است که می‌خواهند با مشتریان ارتباط برقرار کنند، با آنها تعامل داشته باشند و آنها را تبدیل به مشتریان قطعی کنند.

بازاریابی ویدئویی

گزافه گویی به نظر می‌رسد؟ در این‌ مقاله از مجله توسعه دهندگان آماری می‌بینید که این موضوع را اثبات می‌کنند. مطابق با سرویس بازاریابی اینترنتی، سینداکاست، ۷۴ درصد از ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۷، ویدیو خواهدبود. گذشته از این، مطالعات نشان می‌دهند که استفاده از کلمه‌ی ویدیو در خط موضوعی یک رایانامه می‌تواند نرخ دیده شدن آن راتا ۱۹ درصد و نرخ کلیک را تا ۶۵ درصد افزایش دهد، و غیرمشترک‌ها را تا ۲۶ درصد کاهش دهد. مطابق با توییتر، ویدیوها و عکس‌ها در توییتر، بیش‌ترین ارسال و انتقال را پس از نخستین بارگذاری دارند.

در فهرست زیر برخی عوامل مهم را می‌بینید که در محبوبیت ویدیوها تاثیر دارندو به بازاریابی ویدئویی شما کمک می کنند:

فیس‌بوک استراتژی‌های ویدیویی خود را بهبود می‌دهد

سال گذشته فیس‌بوک اعلام کرد که بازدید ویدیوهایش در مدت هفت ماه از ۴ میلیون در روز به هشت میلیون در روز رسیده‌است. این رشد سرسام‌آور بازدید از ویدیوها؛ نشان‌دهنده‌ی ظرفیت عظیمی است که ویدیوها برای پول‌سازی از طریق تبلیغات، متعهد نگه داشتن بینندگان و افزایش بازدید دارند. سال گذشته فیس‌بوک سیستم تصویر در تصویر خود را راه‌اندازی کرد؛ این سیستم کمک می‌کند که بازدیدکنندگان در هنگام دیدن ویدیو، اخبار را نیز پیگیری کنند. فیس‌بوک همچنین در حال آزمایش یک……………..اختصاصی است برای این‌که به بینندگان امکان این را بدهد که فقط ویدیوهایی را تماشا کنند که در شبکه‌ی آنها نشر می‌شود. فیس‌بوک در صدد است پا را فراتر بگذارد و زیرساخت‌های ویدیویی بیش‌تری خلق کند؛ بازاریاب‌ها نیز در پی استفاده از این ظرفیت هستند.

مزایای بهینه‌سازی موتور جست‌وجو

فیلم‌ها اثر مستقیمی روی نتایج جست‌وجو‌ها دارند. تقریبا همه می‌دانند که رسانه‌های جمعی غنی که شامل ویدیو می‌شوند، مورد علاقه‌ی الگوریتم‌های موتور جست‌وجو هستند. مسئله‌ی مهم‌تر در این میان این حقیقت است که گوگل مالک یوتوب است و همین روی محبوبیت افزایش یافته‌ی ویدیوها تاثیر دارد. گوگل دائما الگوریتم خود را تنظیم می‌کند تا به کاربران‌اش تجربه‌ی هدفمندی در زمان جست‌وجو ارائه بدهد. آنها برای ارضا کردن خواسته‌ی کاربر، انواعی از نتایج را نشان می‌دهند و فقط کلمه‌ی کلیدی جست‌وجو شده نشان داده نمی‌شود. در نتیجه، نتایج جست‌وجو به طور مشخصی ویدیوها را در میان نتایج بالایی نشان می‌دهند.

هم برای چشم خوشایند است و هم برای مغز

هیچ‌گونه کمبود محتوایی در دنیای دیجیتال وجود ندارد. آدم‌ها با اطلاعات بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوند که حتی نمی‌توانند آن را پردازش کنند. ویدیوها روح تازه‌ای هستند در دنیایی که در اثر فراوانی اطلاعات، رو به موت است. برای مغز، پردازش محتوای تصویری در میان دریایی از نوشته و مطلب، آسان‌تر است. بنابراین ایجاد تاثیر از طریق ویدیو همین قدر آسان است.

ظرفیت ویروسی

کاربران تمایل بیش‌تری به نشر و بازنشر ویدیو در مقایسه با اشکال دیگر ارائه‌ی مطالب دارند. به نمایش گذاشتن دیدگاه، تخصص، محصولات، خدمات، اخبار شرکت‌ها و اطلاعیه‌ها، ابزار بی‌نظیری برای کسب‌وکارها و حرفه‌ای‌ها جهت نائل شدن به حداکثر توسعه است.

با یک تیر می‌توان چند نشان را زد

هر مرحله از قیف خرید مشتری را که نشانه گرفته باشید، ویدیو کمک‌کنده است. آموزش، سرگرم کردن بیننده، الهام بخشیدن و افزایش آگاهی نسبت به برند، همه و همه از طریق ویدیو قابل دسترسی است. بیش‌تر آدم‌ها، امروزه قبل از این‌که برای خرید چیزی تصمیم بگیرند، از طریق بررسی نقدها و نظرات مربوط به آن محصول یا به روزرسانی‌های وبلاگ‌ها، کسب آگاهی می‌کنند. تحقیقات آنیموتو می‌گویند که ۹۶ درصد از مصرف‌کنندگان زمانی که قصد خرید برخط دارند، ویدیوها را مفید می‌دانند. به علاوه، ۵۸ درصد از آنها شرکت‌هایی را که ویدیوی محصول‌شان را ارائه می‌دهند، صادق‌تر می‌دانند.

ویدیوها ایجاد ترافیک و تعامل می‌کنند، آنها اطلاعات را بهتر از انواع دیگر روش‌های ارائه‌ی مطالب ارائه می‌دهند و اعتماد به برند و محصولات‌اش را افزایش می‌دهند. بنابراین جای تعجب ندارد که ویدیو کم‌کم تبدیل به یک بخش حیاتی از ترکیب بازایابی هر شرکتی بشود.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website