0
  • No products in the cart.
 

نشان دادن مطالب مرتبط در وردپرس

نشان دادن مطالب مرتبط در وردپرس

نشان دادن مطالب مرتبط در وردپرس

نشان دادن مطالب مرتبط در وردپرس از موضوعی است که می‌توانید با استفاده از آن بازدید بقیه مطلب های سایت و همچنین نگه داشتن کاربران در مدت طولانی در سایت اقدام کنید. این کار باعث می‌شود که نرخ بازدید سایت شما افزایش پیدا کند.در این مقاله افزونه‌ای مفید به شما معرفی میشود که با استفاده از آن می‌توانید مطالب و نوشته‌های مرتبط در سایت را بر اساس دسته‌بندی به کاربران نمایش دهید. همچنین می‌توانید مکان مورد نظر خود را برای نمایش مطالب مورد نظر را انتخاب کنید که در دید کاربران قرار گیرند.

در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

معرفی افزونه نمایش مطالب مرتبط

افزونه‌ی نمایش مطالب مرتبط افزونه Related Posts نام دارد. با استفاده از این افزونه می‌توانید در هر مکانی از سایت مطالب مرتبط با موضوع و مطالب پیشنهادی خود را به کاربران خود معرفی کنید که پس از پایان مطالعه نوشته فعلی به آن مراجعه کنند و آن را مطالعه نمایند.

نشان دادن مطالب مرتبط در وردپرس

نصب و راه‌اندازی افزونه نمایش مطالب مرتبط

ابتدا افزونه Related Posts را نصب و فعال سازی نمایید. سپس مشابه تصویر زیر به منوی تنظیمات افزونه بروید و تنظیمات آن را برای سفارشی سازی نوع نمایش مطالب مرتبط در وردپرس انتخاب نمایید.

نشان دادن مطالب مرتبط در وردپرسهمانطور که در تصویر می‌بینید تیک گزینه‌های موجود در تنظیمات را فعال کنید که به ترتیب با فعال و غیرفعال سازی آن ها می‌توانید موارد زیر را مدیریت کنید:

  • نمایش مطالب مرتبط در نوشته‌ها به صورت اتوماتیک که در صورت عدم پشتیبانی قالب می‌توانید کد php ارائه شده را در مکان مورد نظر برای نمایش مطالب قرار دهید.
  • فعال کردن دیباگ جهت نمایش اطلاعات افزونه
  • فقط نوشته‌های مرتبط در سایت نمایش داده شوند.
  • انتخاب و همچنین سفارشی سازی نوع پست تایپ برای نمایش پست‌تایپ های مرتبط با موضوع
  • انتخاب دسته بندی
بیشتر بدانید:  آموزش کامل نصب افزونه ووکامرس

بعد در بخش style options می‌توانید استایل سفارشی خود را برای نمایش مطالب مرتبط در وردپرس انتخاب و شخصی سازی نمایید.

در انتها مطالب مرتبط با نوشته‌های شما در نوشته‌های دیگر سایت نشان داده خواهند شد.

دانلود افزونه

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website