0
  • No products in the cart.
 

پسورد سرور مجازی ویندوزی را چگونه تغییر دهیم؟

پسورد سرور مجازی ویندوزی را چگونه تغییر دهیم؟

تغییر پسورد سرور مجازی ویندوزی

یکی از کارهایی که صاحبان سرور باید به صورت مرتب و دوره‌ای انجام دهند تا از خطر نفوذ توسط هکران در امان بمانند، تغییر پسورد سرور مجازی ویندوز می باشد .

پسورد سرور مجازی

به دلیل عدم رعایت موارد امنیتی همه روزه بسیاری از ویندوز سرورها توسط هکرها به روش کرک مورد نفوذ قرار می‌گیرند در این روش هکرها با نوشتن ابزاری که قابلیت تست انواع یوزر و پسورد را به صورت اتوماتیک دارد می توانند با تولید پسورد های رندوم سرور شما را مورد ارزیابی و نفوذ قرار دهند،

پسوردها باید پیچیده و غیرقابل حدس زدن باشند و شامل حروف کوچک، حروف بزرگ، اعداد و کاراکترها باشند و به هیچ عنوان از پسوردهای راحت و قابل حدس نباید استفاده شود.

به دلیل اینکه نرم افزارهای کرک می توانند بزودی با سعی و خطا آنها را یافته و دست هکرها را برای نفوذ به سرور شما و نابودی اطلاعاتتان باز بگذارند.

در این آموزش که در سایت تدسا فراهم گردیده، ما با در نظر گرفتن این مورد که شما پسورد پیچیده‌ای برای خود انتخاب کرده‌اید به نحوه تغییر پسورد سرور مجازی ویندوز خواهیم پرداخت.

 

روش تغییر پسورد سرور مجازی ویندوز

ابتدا توسط ریموت دسکتاپ به سرور خود لاگین کنید و در قسمت start بر روی Administrative Tools رفته و بر روی گزینه Computer Management کلیک کنید.

Computer Management

سپس از گزینه local users and groups و فولدر users را انتخاب کنید.

users

حال روی Administrator راست کلیک کرده و گزینه set password را انتخاب نمایید.

set password

حال یک پنجره‌ای برای شما باز خواهد که باید بر روی Proceed کلیک کنید.

Proceed

خوب دیگه مشخصه باید در دو فیلد پسوردی که قبلاً انتخاب کردید و بحث‌های امنیتی گفته شده هم براش رعایت کردید رو وارد نمایید.

فیلد پسورد

در صورتی که پسورد از شما پذیرفته شود باید پیغامی همانند عکس زیر در ویندوز سرور شما نمایش داده شود.

ویندوز سرور

خوب به همین سادگی توانستید با تغییر پسورد سرور مجازی ویندوز یک گام مناسب جهت امن سازی سرور خود در مقابل کرکرها و نفوذگران بردارید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website