0
  • No products in the cart.
 

اشتباهات رایج در سئو و راههای پیشگیری آن

اشتباهات رایج در سئو

اشتباهات رایج در سئو و راههای پیشگیری آن

بهینه سازی وب سایت و وبلاگ شما یک عنصر ضروری برای استراتژی بازاریابی محتوا است. seo یک روش قدرتمند برای آوردن بازدید کننده به سایت شما و هدایت آنها به کانال فروش شما است.

در ادامه، با چند نمونه از اشتباهات رایج در سئو آشنا می شوید. تا انتهای این مقاله با سایت تدسا همراه باشید!

اشتباهات رایج در سئو

روش های جستجوگرها با توجه به پیشرفت های موتورهای جستجو و دیدگاه های تغییر کاربری کاربران، به طور مداوم در حال رشد هستند بنابراین این آسان نیست که با وجود بهترین تکنیکهای بهینه سازی باقی بمانند، چرا که بسیاری از کسب و کارها به دام دروغین جستجوگرها رفته اند. به جای دیدن ترافیک عظیم و افزایش نرخ تبدیل، نتایج کاملا متفاوتی داده است.

برخی از اشتباهات رایج در  SEO وجود دارد که اجتناب از آن سخت و روشهای بهینه سازی تست نیز دشوار است، زیرا شما نمیتوانید روشهای خود را در زمان واقعی تأیید کنید، در حالی که زمینه بهینه سازی در حال تکامل است، برخی از شیوه ها موثر و برخی در دراز مدت مضر هستند. اجازه دهید که ده سؤال از سؤالات پیچیده وب سایت را که باید اجتناب کنید مرور کنید تا

اجازه دهید در ادامه،  نکاتی از اشتباهات رایج در سئو که باید از آنها اجتناب کنید را مرور کنیم تا وب سایت شما نتایج مطلوبی را برای تطابق با تلاش های شما به ارمغان بیاورد. تا انتهای این مقاله با سایت تدسا همراه باشید.

۱-انتخاب کلمات کلیدی اشتباه

یکی از اشتباهات رایج در سئو  انتخاب کلمات کلیدی اشتباه است. بهینه سازی همه چیز در مورد کلمات کلیدی است که شما می خواهید وب سایت خود را برای رتبه بندی است. اما آیا شما انتخاب می کنید؟یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب کلمات کلیدی، عدم توجه به ترجیحات موتورهای جستجو و کاربران برای کلمات کلیدی با دقت طولانی است. در حالی که شما ممکن است محصولات و خدمات خود را به روش خاص تعریف کنید، مهم است که بدانید که چه کلمات مشتریان بالقوه خود را برای اشاره به آنها استفاده کنید. گاهی اوقات اصطلاحاتی که به نظر شما درست می گویید، به معنای چیزی کاملا متفاوت برای دیگر افراد هستند یا می توانند خیلی عمومی باشند. در هر صورت، شما برای تمام کلمات کلیدی اشتباه بهینه سازی می کنید.قبل از شروع بهینه سازی، بهتر است تحقیقات پیشین خود را دقیقا انجام دهید. با استفاده از ابزارهایی نظیر Google AdWords KeywordPlanner، Google Trends، SEMrush و Moz Keyword Explorer می توانید به انگیزه های خود بر روی پالس جستجوی پیشرفته و کلمات کلیدی مناسب کمک کنید.

همین حالا ببینید:  کلاه سیاه سئو چیست

۲-استفاده از Keyword Stuffing

یکی از اشتباهات رایج در سئو  استفاده از Keyword Stuffing است.شما ممکن است فکر استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر خود را در هر جمله از مطالب خود را رتبه بندی خود را افزایش دهد. این استراتژی نمی تواند اشتباه باشد. در حقیقت، با استفاده از کلمات کلیدی بیرون رانده شده توسط موتورهای جستجو ثبت نام به عنوان هرزنامه، به این معنی که در واقع باعث آسیب رساندن به عملکرد شما در SEO می شود.

به همین دلیل است که کلید واژه “پر کردن” و یا سوء استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر شما برای موفقیت SEO شما مهم نیست. چنین رویکردی محتوای شما غیر طبیعی و بی فایده است برای مخاطبان مورد نظر خود. در واقع، گوگل یک جستجوی معناشناختی خاص با نام مستعار مستقل معنایی (LSI) را به کار می گیرد. این برنامه می تواند موضوع محتوا خود را بدون نیاز به پر کردن مطالب خود با تکرار کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کند.

۳- ایجاد محتوا که در مورد کلمات کلیدی شما نیست

یکی دیگر از یکی از اشتباهات رایج در سئو ایجاد محتوا که در مورد کلمات کلیدی شما نیست. در جستجوگرها بهینه سازی محتوا است که در واقع در مورد کلمات کلیدی شما نیست. مشکل این است که شما میخواهید یک کلمه کلیدی خاص را رتبهبندی کنید، اما شما نمیتوانید متن را در موضوع مورد نظر خود تمرکز کنید. موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند به کاربران خود با محتوای مناسب تر برای شرایط جستجوی کاربران خدمت کنند. بنابراین، اگر محتوای شما به نیازهای کاربر پاسخ ندهد، رتبه بندی خوبی نخواهد داشت.

این اشتباه اغلب نتیجه تلاش برای متناسب کردن چند موضوع مختلف در یک قطعه محتوا است، کار با کیفیت پایین را فقط به خاطر شامل کلمات کلیدی یا بهینه سازی برای چندین کلید واژه در یک مقاله انجام می دهد. هدف اصلی شما باید محتوای محتوا باشد که واقعا مطابق با سوالات و نیازهای مخاطبان مورد نظر شما باشد، از جمله استفاده از شرایط جستجو مناسب. سپس موتورهای جستجو قادر به ردیابی محتوای شما به عنوان مطابقت با کلمه کلیدی شما برای بهینه سازی هستند.

۴- انتشار محتوای غیر اصلی

این اشتباه معمولی بعدی مربوط به کیفیت محتوای شما است. در حالیکه تکثیر متون یک روز معمولی بود، امروز موتورهای جستجو این روش را مجازات می کنند. محتوا کپی کردن و رونوشت برداری به عنوان یک عمل اسپم دیده می شود و بسیار دلسرد کننده است.

محتوای تکراری و نازک به سادگی کار نمی کند. به جای کپی کردن از مکان های دیگر و یا استفاده از نرم افزار که “چرخش” محتوا به شکل جدید، ارزش سرمایه گذاری در ایجاد متون اصلی و معنی دار است. این تنها راه برای اطمینان از این است که وبسایت شما در رتبه پایین نتایج جستجوی شما قرار ندارد.

۵- از دست دادن لینک های کیفیت

برای به دست آوردن بهتر از SEO، امروزه بازاریابان محتوا باید درک کنند که کیفیت لینک های خارجی موجود در محتوا مهمتر از مقدار آنها است. به همین دلیل بهتر است اطمینان حاصل کنید که شما به وبسایتهای دارای رتبهبندی با رتبهبندی جامع لینک کنید – نه فقط هر سایت. همچنین برای پیوند دادن به سایتهایی که به شما ارتباط دارند، مفید است، زیرا این امر در آینده سبب بازگشت ترافیک شما می شود.یکی دیگر از تمرینات ضد تولید هنگامی که به لینک ها می آید، استفاده از متن لنگر بی اثر است. این باعث صرفه جویی در فرصت های ارزشمند جستجوگرها می شود، زیرا متون لنگر به خواننده معنی می دهد و برای ربات ها جستجو می کند که کدام لینک چیست و چگونه می تواند برای کاربران سودمند باشد. بنابراین، از «استفاده از اینجا کلیک کنید» به عنوان یک متن لنگر استفاده کنید و مطمئن شوید که متون مختلف لنگر را انتخاب می کنید، زیرا استفاده از همان متن دوباره و دوباره می تواند به عنوان هرزنامه دیده شود.

۶-گمراه شدن با لینک های داخلی شما

هنگامیکه پیوندهای داخلی را که باید مراقب باشید، اشتباهات رایج نیز وجود دارد. به طور طبیعی، مهم است که در مورد صفحات با کارایی بالا خود فکر کنید و نظر خود را در محتوا قرار دهید. این راهی است که آنها را دیداری و کشف اضافی ایجاد کنند. اما اطمینان حاصل کنید که پیوندهای داخلی فقط به خاطر داشتن آنها در یک مقاله نیست اگر آنها با موضوع و تمرکز قطعه مطابقت نداشته باشند.

همانطور که با کلمه کلیدی پر کردن، بسیار مهم است که مراقب باشید و نه بیش از حد ارتباط داخلی. اگر مطالب و لینک ها غیر طبیعی باشند، کار توسط مشتریان هدف شما قدردانی نمی شود. با توجه به اینکه می توان آن را به عنوان یک عمل تقلب شناخت، این امر نمی تواند مطلوب باشد.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website