0
  • No products in the cart.
 

کمک مدیریت زمان به مدیریت فروش

کمک مدیریت زمان به مدیریت فروش

کمک مدیریت زمان به مدیریت فروش

” راز پیشرفت در آغاز کردن است. راز آغاز کردن در آن است که وظایف سخت و پیچیده ی خود را به وظایف کوچکی که قابل مدیریت کردن باشند، بشکنید و سپس از نخستین آنها آغاز کنید.”  مارک تواین

مطالب این مقاله همان هایی هستند که خودتان هم می دانید، اما با خواندن آن راحت تر از دانسته هایتان استفاده میکنید.

بیست سال تجربه فروش و تدریس فروشندگی به من آموخت، چیزیکه بسیار موثرتر از «ترفندهای فروش» یا «روش اثبات شده برای تصمیم گیری» میتواند باشد ،توسعه چند عادت خوب اساسی است. روی فعالیت های صحیح تمرکز کنید؛ زمان بیشتری را با مشتری ها  بگذارید ، به شما قول میدهم که فروشتان چندین برابر شود. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

سه ​​عادتی که به شما کمک می کنند زمانتان را بهتر مدیریت کنید و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید.

کمک مدیریت زمان به مدیریت فروش

1- اهداف مبتنی بر فعالیت تعیین کنید.
فروش در نتیجه مجموعه ای از اقدامات خاص، مثلا برقراری تماس سرد یا پیگیری و ارسال قیمت ایجاد میشود. متاسفانه انجام این اقدامات خیلی برای کارشناسان فروش خوشایند نیستند و معمولا احتیاج به رسیدگی فوری ندارند و مدام پشت گوش انداخته میشوند. در نتیجه اگر باید اقدامات آنی مثل قرار جلسه یا پاسخ به یک ایمیل اورژانسی را انجام دهید؛ از پروسه فروشتان عقب میفتید.

بهترین کاری که هر کارشناسی میتواند برای فروش بیشتر انجام دهد؛ تنظیم اهداف مرتبط با فعالیت هاست. اولین قدم؛ محاسبه تعداد جلسات یا تماس های تلفنی است که برای فروش احتیاج دارید. اگر در اول کار هستید؛ تخمینی درباره تعداد جلسات و تماس ها و پیگیری ها بزنید و بعدتر که اطلاعاتتان تکمیل شد؛ حدس هایتان را کامل کنید.

2- در تقویمتان این زمان های مشخص شده برای اهدافی که بالا تعیین شده را علامت بزنید:
بعد از اینکه اقداماتی که در بالا اشاره شد را انجام دادید؛ حالا میدانید که در هر روز باید چه تعداد تماس تلفنی و یا جلسه ترتیب دهید. زمان تقریبی برای هر دیدار و تماس را در تقویمتان علامت بگذارید و در آن بازه زمانی هیچ فعالیت دیگری را برای انجام دادن مشخص نکنید.این زمان را در تقویم خود علامت بگذارید و آن را در معرض دید عمومی قرار دهید و مودبانه هر گونه درخواست جلسه در آن بازه زمانی را رد کنید.

3- فقط روی یک مسئله تمرکز کنید.
بهترین ابزار مدیریت زمان، فشردن دکمه خروج از سیستم است. هنگام برقراری تماس تلفنی، تمام برنامه هایی را که در دست دارید، کنار بگذارید. شما نیازی به چک کردن مرتب ایمیل ندارید، این روش موثرتر از این است که روزی نیم ساعت (یا حتی دو بازه نیم ساعته) را به پاسخ دادن اختصاص دهید. نیازی به گفتن نیست که توییتر، فیس بوک و بقیه شبکه های اجتماعی به شما کمک نمی کند.

بامشخص کردن اهداف مرتبط با فعالیت ها و تنظیمشان، در بازده زمانی کمتری به آنها میرسید و حواس پرتیتان هم کمتر خواهد شد. اغلب افراد از این روش ها استفاده نمیکنند؛ و گمان میکنند وقتشان تلف خواهد شد. اما نتیجه دریافتی از این روش ها بسیار اثربخش تر از ادامه روند معمولی گذشته است. اگر چه توصیه های موثر به نظر ساده می آیند و در واقع ساده هم هستند، اگر شما کمی برایش تلاش کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website